מבזקים

צימרים לזוגות באתר TTT.co.il – למי שרוצה להתפנק

תוכן עניינים

רוצים ערב רומנטי ביחד בלי לקרוע את הכיס? צימרים לזוגות הם בדיוק מה שאתם מחפשים! היכנסו לקרוא את כל האפשרויות והפרטים!

צימרים לזוגות

זוגות רבים בארץ היו מעוניינים בחופשה קצרצרה, בלי להוציא הרבה כסף, ועדיין לשמור על הרמה. אף אחד לא רוצה למצוא שערה בג'קוזי, או לקבל סדין קרוע. לכן, צימרים הם הפתרון הטוב ביותר: צימרים לזוגות מציעים רמה גבוהה מאד, פרטיות ומחיר שפוי.

ttt_zimer

 

 

 

 

מעוניינים בבילוי ומחפשים צימרים לזוגות? היכנסו לכאן!

מי הם הזוגות המחפשים צימרים?

זוגות רבים מעוניינים בחופשה שקטה, קצת יין קצת בריכה, בלי הרבה אנשים מסביב, ובטח בלי ילדים. זה לא תמיד אפשרי, ולכן הם במצוקה ותסכול. מדוע זה לא אפשרי? כי העבודה לוחצת, המחירים גבוהים ואי אפשר לחסוך, הילדים דורשים הרבה עבודה ותשומת לב, וכשכבר רוצים לנסוע אז אין מקום בבית המלון. לא משימה פשוטה, מסתבר. מה כבר ביקשנו? חופשה קצרה של יומיים? הזוגות שהכי קשה להתמודד עם המצב הם זוגות שאינם סטודנטים ואינם פנסיונרים. בדרך כלל, כל מה שבאמצע.

  1. זוגות צעירים עם ילדים קטנים
  2. זוגות בגיל האמצע עם ילדים מתבגרים
  3. זוגות שאין להם כסף לבתי מלון ונסיעות לחוץ לארץ
  4. זוגות לא נשואים שרוצים להתבודד בלי להיתפס

מדוע צימרים לזוגות ולא בית מלון או דירות להשכרה?

  1. השכרת דירה היא דבר נהדר, אולם היא לא זולה במיוחד, ולכן לא כולם יכולים להרשות לעצמם את הפינוק. מצד שני, הם לא רוצים לרדת ברמה, ולכן התסכול גדול.
  2. בתי מלון מציבים קשיים רבים: הם מעדיפים להיות מלאים כל השנה, לכן קשה מאד להיות ספונטניים איתם. כולנו יודעים כמה חשוב להיות ספונטניים בחיי האהבה. לכן, ללא זה, בתי מלון לא עוזרים במיוחד. בנוסף, בתי מלון לא נמצאים במקומות מבודדים, כך שאתם מסתכנים לפגוש את המורה מהתיכון או חבר מהמילואים. והכי חשוב, המחיר!!! יקר, יקר מאד.
  3. צימרים הם הפיתרון הטוב ביותר, כי הן פרטיות, צנועות, לא יקרות וזמינות לרוב.

כמה עולים צימרים לזוגות?

תלוי במיקום וביום בשבוע. מה שקובע בדרך כלל מחירי צימרים הוא המיקום – המרכז הכי יקר, אח"כ הצפון והכי זול הוא הדרום. בנוסף, היום בשבוע: אמצע השבוע עולה פחות מאשר בסוף השבוע ובחגים. וכמובן, הצימר עצמו – כמה הוא מאובזר, משופץ, מעוצב וכולי. הממוצע הוא כ-700 שקלים ללילה. אפשר ביותר, אפשר בפחות.

לאיזה אזור בארץ לנסוע?

השיקול הוא לא רק כלכלי, אלא גם האווירה. במרכז יש הרבה אטרקציות וים. בדרום יש מדבר, שקט ואווירה חמימה. בצפון יש שקט, אווירה ירוקה, משב רוח ובעלי חיים. זה מה שקובע, איזה נוף אתם רוצים לראות מהבריכה על כוס שמפנייה.

איך האתר שלנו יכול לסייע לכם למצוא את החופשה המושלמת?

האתר צימר T קם כדי לסייע לכם למצוא את הרומנטיקה המושלמת. אנחנו מאמינים באהבה ורוצים לסייע לכם למצוא את מה שאתם מחפשים. לכן נציע לכם רק צימרים איכותיים, שנבדקו והם דיסקרטיים, נקיים וברמה גבוהה, ובמחיר שפוי. באתר תוכלו למצוא קופונים והנחות, לראות תמונות ולסנן באמצעות ממשק ידידותי את האפשרויות שלכם, כדי למצוא צימרים לזוגות ברמה הגבוהה ביותר.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: