מבזקים

השר ארדן עונה לח"כ אחמד טיבי: השריפות פרצו בגלל טרור ולא ממשבר אקלימי

תוכן עניינים

לא נגענו – השר לביטחון פנים גלעד ארדן קרא את הציוץ בטוויטר של ח"כ אחמד טיבי וענה לו: "שלום לך חבר הכנסת אחמד טיבי. הבוקר צייצת את הציוץ הזה, שלגביו ניתן לומר שהוא קשור לאמת כמו שהשריפה שפרצה בליל שבת בחלמיש קשורה למשבר האקלים העולמי."
.
המספר 1773 בו השתמשת אינו רלוונטי כלל להסקת מסקנות בקשר להיקף ההצתות. (המספר מדבר על מכלול האירועים איתם התמודדו לוחמי האש כאשר בכל שריפה גדולה, כמו בחיפה, נספרים עשרות אירועי שריפה)
בוא נתעסק בעובדות, לא בניחושים. אמרת בזמן השריפה שלא תהסס לגנות מציתים ערבים, אם יתברר שהיו כאלה. ובכן אחמד, מתברר שהיו. ועוד איך היו. ואם נעצום עיניים ולא נודה בכך, ונדבר רק על הכבאיות ששלחה הרשות הפלסטינית (אינני מזלזל בכך),

זה לא ישנה את האמת: לפי מערך הכבאות ב29 ארועים מתוך 39 השרפות הגדולות שהתרחשו מדובר בהצתות. נכון לעכשיו יש 27 עצורים שנמצאים במעצר על חשד להצתה. האם זו מקריות שיש לנו 14 הצתות בדיוק באזור קו התפר, כמו בהר אדר, מגידו, מבשרת, חורשים. יש לנו פלשתיני עצור על ההצתה בנטף שחשוד שהצית כנקמה בצה"ל. וזה מבלי להזכיר את היקף ההסתה ברשתות החברתיות שקראו בשפה הערבית לשרוף את מדינת ישראל.

מר טיבי, אסיים בנימה אישית: אי לי עניין לעורר ריב. בשבוע האחרון ראיתי בעיני את לוחמי האש והשוטרים נאבקים באש בחירוף נפש, סביב השעון. ראיתי ישובים יהודיים עולים באש. ואת האמת לא אתן שיכחישו. היה כאן טרור הצתות. ואת הטרור הזה ננצח."

מאת: רות קרייתי

תמונה מתוך הטוויטר של ח"כ אחמד טיבי

השר ארדן: "עובדות לא משנות כנראה למי שפרסם את הקשקוש השקרי הזה. המספר 1773 אינו רלוונטי.רלוונטי רק המספר 39(מספר השריפות הגדולות). וממנו כמעט חצי הצתה"
השר ארדן: "עובדות לא משנות כנראה למי שפרסם את הקשקוש השקרי הזה. המספר 1773 אינו רלוונטי.רלוונטי רק המספר 39(מספר השריפות הגדולות). וממנו כמעט חצי הצתה"

 

%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%a9%d7%9d

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: