מבזקים

"ארגון הטרור דאע"ש עובד עבור ישראל"

תוכן עניינים

אתר 'קולו של העולם' שמפעיליו הם ארגון פוליטי משטוקהולם בשבדיה, טוען כי דאע"ש עובד עבור ישראל ללא הגבלה. עוד טוען האתר כי בראש הארגון הטרוריסטי עומד אדם ציוני ששמו סיימון אליוט והוא למעשה מנהיג דאע"ש אבו בכר אל-בגדדי שמשתף פעולה מלאה עם מדינת ישראל.

לטענת הארגון הפוליטי, סיימון אליוט לקח זהות מוסלמית על כתפו כדי לעמעם ו'להרדים' את העולם המוסלמי. ארגון דאע"ש פועל כמאפיה ציוניסטית חג'אריסטית, שבו רוב חברי דאע"ש הם יהודים אירופיים. כל ארגון דאע"ש פועל תחת גניבת זהות מוסלמית וחברי ארגון הטרור משתמשים בשמות של מוסלמים שנהרגו, או של נוצרים ומיעוטים אתניים אחרים במדינות ערב כגון: עיראק, סוריה, לוב, סומליה, סודן, תימן, פקיסטן, אפגניסטן.

על פי פרסומים של אתר 'קולו של העולם' ארגון דאע"ש פועל בפירוש בשירות הסודי  והחשאי של ישראל, בקידום מדינות Cia נאטו רק כדי לבזוז את הגז, את הזהב וכל האוצרות המדיניים והמשאבים של המדינות המוסלמיות, במטרה להרוס אותן.

עוד על פי פרסומים שהוציא הארגון בשטוקהולם, בביקורו של נשיא ארה"ב דונאלד טרמפ בישראל, יצאה בחדרי חדרים החלטה סודית להניף את דגל הכניעה של דאע"ש בסוריה כדי לאחד את כל קבוצות הטרור נגד סוריה, פלסטין, עיראק, לוב, תימן, סומליה, מדינות מוסלמיות באפריקה, באסיה ונגד איראן.

האתר השבדי 'קולו של העולם' פרסם פוסט מגנה על ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שגינה את הרצח במנצ'סטר. האתר כינה את נתניהו "פושע מלחמה" וכך נכתב: "בלתי נתפס הזלזול של פושע מלחמה שמנצל דם של ילדים בריטים כדי לתקוף ולהשמיע דמוניזציה על הפלסטינים".

הפוסט שהעלה נתניהו, קיבל משמעות אחרת
הפוסט שהעלה נתניהו, קיבל משמעות אחרת

בפוסט נוסף שהועלה באתר 'קולו של העולם' נטען כי ארגון דאע"ש נשבע לרדוף אחרי הפלסטינים ולהרוג אותם אחד אחרי השני, כי בקוראן כתוב שאללה ציווה עליהם לא להילחם בישראל.

הערה: איני יכולה לסיים מבלי להוסיף המלצה, שאת הכתוב באתר 'קולו של העולם' יש לקחת בערבון מוגבל. האתר ידוע כמי שפועל תחת מגמתיות, אנטישמיות ושנאת ישראל.

 

מאת: רות קרייתי

 

"דאע"ש פועל על פי הנחיות מישראל"
"דאע"ש פועל בתיאום מלא עם ישראל". צילום: AP
"דאע"ש פועל להרדים את העולם המוסלמי"
"דאע"ש פועל להרדים את העולם המוסלמי" צילום: AP
"נחסל את הפלסטינים אחד אחרי השני"
"נחסל את הפלסטינים אחד אחרי השני"/ צילום: AP

לטענת עורכי הסרטון דאע"ש וישראל פועלים מאותו אינטרס

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: