מבזקים

בלבוליזציה על שולחן השחמט

תוכן עניינים

אתר קנדי 'מחקר גלובלי' פרסם דו"ח נוקב שנערך בקנדה על ארגון הטרור דאע"ש. הדו"ח חושף שבע מדינות שמממנות את הארגון ותומכות בו כבר ממתחילת הוצרותו. המדינות שתומכות בדאע"ש: ערב הסעודית, טורקיה, קטאר, ישראל, בריטניה, צרפת וארה"ב.

ערב הסעודית: עומדת בראש מדינות אלה בסעודיה. אתר "מחקר גלובלי" דיווח כי בשנת 2006 הגיעו הנחיות ברורות מהאמריקאים ליצור ארגון טרור במטרה להפריד בין עיראק לאיראן,

טורקיה: האתר שפך אור על התפקיד שמילאה טורקיה בממסד ובתמיכה בארגון דאע"ש והדגיש כי טורקיה סיפקה מעבר בטוח לכל המורדים להיכנס לסוריה. בנוסף, סיפקה טורקיה בשנת 2011 נשק לארגון.

קטאר: על פי האתר הקנדי, תפקידה של קטאר בתמיכה בארגון זה לא נעלם, אך בשלב מאוחר יותר תמכה קטאר במיליארדי דולרים בארגון האחים המוסלמים שחולקים מערכת יחסים חזקה עם ארגונים קיצוניים אלה, במיוחד בשנים שבין 2011-2013.

ישראל: על פי הדיווח באתר הקנדי, לישראל יש תפקיד מרכזי בתמיכה בכל ארגוני הטרור באזור. תמיכה בנשק, כסף וטיפולים רפואיים למורדים.

בריטניה: ספקה את רוב הסיוע והאספקה עבור ארגוני טרור ביניהם אל-קאעידה, ובמיוחד בסוריה. סיוע ואספקה שנעו בצורה מסודרת ללא הפרעה במשך זמן רב.

צרפת: האתר הקנדי אישר כי גם צרפת תומכת בארגוני הטרור. צרפת עושה את אותו התפקיד שמילאה  בריטניה.

ארה"ב: ממלאת את התפקיד המרכזי בהקמת ארגון הטרור דאע"ש. ארגון אשר מפחיד את העולם כולו וכרגע הוא גם הגדול והמקיף ביותר. האמריקאים מתעלים כל המדינות הללו לתמוך בארגון בכל דרך כדי לחזק אותו, להפיץ ולאפשר לארגון להיות זרוע הטרור העיקרי בכל האזורים ברחבי העולם.

דעה אישית: גרסאות רבות מסתובבות בתקשורת הבינלאומי על לידתו וקיומו של ארגון הטרור דעא"ש ושל כל התומכים בארגון ובמטרתו. במאמרי זה אשתדל להסביר את מה שנקרא 'שיטת הבלבוליזציה' (בלבול) שמשתמשים בה בדרך כלל המנהיגים, כדי להגן על האינטרסים שלהם בכל מקום ובכל עת, אפילו אם זה בא על חשבון האנושות וגם אם יפגע בציר הכלכלי שלהם. מצד שני, הצד הכלכלי לא יפגע כי מטרותיהם הסמויים להשתלט על מטרות כלכליות כגון: נפט, גז ומים ו.. השתלטות שמעצימה אותם כלכלית ומעלה אותם לראש הפרמידה המנהיגותית בעולם וגם יכולת לדחוק בצורה עקיפה את האויבים שלהם הצידה ולנסות להשתלט על האזורים שהם שולטים בהם. כך ישמרו לעצמם את הכיסא המלכותי המנהיגותי בעולם.

לכן, מכאן אנו מבינים ששבע מדינות מורשעות באופן תמידי בתקשורת העולמית, בגלל שהפנים שלהם ימניים יותר מכל מדינות אחרות. ואם אנחנו מזכירים את הימין זה מוביל אותנו לדבר על עדות, על דתות וגזעים ועל הכל. מכאן אנו מבינים דבר אחד: שהמסגרות הקיצוניות הדתיות, שנוצרים כארגוני טרור הם שירתיעו את העולם ויהפכו לטרור שיפגעו באנושות ובכל הצירים החברתיים, הפוליטים וכלכלים. הם שיגרמו להרס בכל מקום בו ימצאו. כך האוייב נכנס למערך בלבוליזציה וגורם לעולם  להאשים את המדינות בימניות יתר ולא יוכל לפעול נגד ארגונים אלו, אלא בכוח. וכיידוע לכל כוח מביא למלחמות והרס. כך העולם יאשים בפועל את השמאל כמי שגרם לזה.

במשחק בלבלוליזציה על שולחן השחמט יש חוקים: מי שמנצח בו תמיד זה המוח ולא הרגש. כך הצליחו מדינות הימין לשחק ברגשות העולם, בלי שהעם הפשוט יבין מה מתרחש מתחת לאפו.

הימין שמשתמש במוח, מנצח. הנה למשל גם האתר הקנדי מאשים באופן כללי את המדינות שבפועל הכניסו את העולם לבלבול, כדי שאף אחד לא ידע מה קורה ובפועל ארה"ב היא המדינה הכי חזקה בעולם. ישראל היא המוח שמתכנן את הכל ונותן סיוע כפי נטען בכתבה באתר ומצד שני סעודיה וקטאר הם הציר הכלכלי שמימן בפועל את האסטרטגיה הישראמריקאי בכדי שישלטו על כל האינטרסים שלהם במזרח התיכון שהוא הכספת הכלכלית והעשירה של העולם.

גם צרפת ואנגליה טומנות ידם בצלחת כבעלות אינטרסים במזרח התיכון. כמי ששלטו בעבר כאן, גם הם רוצים חלק מהעוגה. וגם טורקיה משמשת כצומת דרכים דרכה מתנהל הכל. מכאן אנו מבינים שבסופו של דבר הפרמידה הכי גדולה בעולם היא ארה"ב, אך המוח הוא המדינה הכי קטנה במזרח התיכון. מדינת ישראל היא המוח של העולם שמנתבת את המדיניות של כל העולם והיא דרך  ארה"ב ואירופה. בפועל שולטת על כל המתרחש במזרח התיכון ואנחנו רואים בוודאות שנשיא ארה"ב החדש דונאלד טרמפ, אין לו בעיה לנהל את המו"מ עם הרוסים, האוייב הגדול שלו, בדו-שיח כדי לפענח את האג'נדה שנבנתה בין המוח שנמצא בירושלים לבין מוסקבה.

 

מאת: סמיר חלבי 

 

 %d7%aa%d7%95%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%93%d7%a2%d7%90%d7%a9

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: