מבזקים

נער בן 13 טבע למוות בבריכה בפתח תקווה

תוכן עניינים

הנער טבע בבריכה המופעלת על-ידי מפעיל פרטי, ונמצא על הקרקעית. בתחילה חשבו שהוא צולל, אבל אז הבינו שמשהו אינו כשורה – והמציל משה אותו. המאמצים שלו, של עוזריו ושל מד"א להחיותו לא הועילו – והוא מת בבית החולים.

דוברות איחוד הצלה: נער במצב אנוש טופל ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף פתח תקווה לאחר שנמשה מהמים ללא הכרה בבריכה פרטית סמוך לצומת סגולה בפתח תקווה.

בועז כרמי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הנער היה מחוץ למים ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנמשה מהמים ע"י מציל בסיוע אזרחים. בסיוע מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף פתח תקווה ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".
דובר מד"א זכי הלר: בשעה 16:05 נמסר למד"א מרחב ירקון על נער שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שטבע בבריכה ברחוב שמואל הנגיד בפתח תקוה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית
החולים שניידר תוך פעולות החייאה נער כבן 13.

לינור ממרכז שניידר לרפואת ילדים : לצערינו למרות מאמצי הרופאים וההחייאה הממושכת , נקבע מותו של הנער שהובא לבית החולים בעקבות הטביעה בבריכה.

המשטרה פתחה בבדיקת האירוע וגובה עדויות. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בבדיקת נסיבות האירוע.

לפני זמן קצר, לאחר התייעצות עם הפרקליטות, הוחלט על העברתו של המנוח לבדיקה פתולוגית וחקירתם של המציל ובעל הבריכה, בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

צילומים באדיבות – דוברות הצלה פ"ת ודוברות מד"א.

591ef93f6860135e1

591ef8df64af4b5a3

591ef8df64af4b5a2

591ef8df64af4b5a1

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: