מבזקים

הביון הצרפתי הדליף על המצאות קציני צבא מצרים בסוריה

תוכן עניינים

מקורות בחיזבאללה: הביון הצרפתי הדליף המצאות קציני צבא מצרים בסוריה. בתקופה האחרונה רבו הדיווחים אודות פעילות אנשי צבא מצריים בלחימה בסוריה.

נפוצו אף ידיעות, שהוכחשו נמרצות על ידי המשטר המצרי, כי טייסים מצריים תוקפים מטרות מורדים בסוריה תוך שימוש במטוסי חיל האוויר הסורי. כמו כן דווח על פעילות קצינים מצרים באזורי החוף הסורים בכלל ובנמל טרטוס, ברציף הרוסי בפרט.

 

אתר החדשות "חט תמאס" המקורב לחיזבאללה, מדווח מפי מקורות יודעי דבר כי המודיעין הצרפתי הוא זה שחשף הימצאות קצינים צרפתיים בסוריה. לדברי האתר נמצאים כרגע בסוריה 4 קצינים מצריים בלבד, שמשימתם לא קשורה כלל בלחימה נגד הטרור אלא הם נמצאים בסוריה במשימות מערב אחרי אזרחים מצרים הפועלים בשרות ארגוני הלוחמים השונים הפועלים במדינה. הקצינים המצרים אוספים מידע על פעילים אלו, באזורי הלחימה באזור דמשק ופרבריה וכן בדרום סוריה במחוז דרעא ופרבריה.

כמו כן עוקבים הקצינים המצריים מקרוב, אחרי תנועותיהם של פעילים מצריים אלו לנוכח האפשרות כי הם יעברו לפעול בעתיד ברחבי מצרים .כל פעילות הקצינים המצריים בסוריה נעשה בתאום מלא בין שלטונות מצרים וראש המודיעין הסורי – האלוף עלי ממלוכ.

 

מאת: צביקה נציב  http://nzivnet.com/articles/440

%d7%93%d7%92%d7%9c-%d7%9e%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9d

 

עלי ממלוכ ראש המודיעין הלאומי
עלי ממלוכ ראש המודיעין הלאומי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: