מבזקים

ארגוני הימין מתכוננים להפגין מול ארגוני השמאל בכיכר מלכי ישראל

תוכן עניינים

לארגון 'שלום עכשיו' שמתארגנים להפגנת ענק שתערך ב'כיכר מלכי ישראל' במוצאי שבת בתאריך 27/5/17  בשעה שמונה בערב, מצפה הפתעה: מחאה של אנשי הימין הקיצוני שיפגינו בכיכר נגד מחאת השמאל.

למחאה של השמאל הרדיקלי שקורא לחלוקת הארץ ומסירת אדמות לאויב הערבי, יגיעו כ – 60 ארגוני שמאל קיצוני כגון: בצלם, שוברים שתיקה, תעיוש, אנרכיסטים נגד גדר, אנטיפה והרשימה עוד ארוכה.

מדובר בארגונים שעומדים מידי יום ביומו מול חיילי צבא הגנה לישראל ומעודדים ערבים לצאת למחאות ולפגוע בחיילים.

למרות הבטחת ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו לפתוח בחקירה נגד ארגון 'בצלם' והבטחת שר החינוך נפתלי בנט כי ארגון 'שוברים שתיקה' לא יכנסו לתוך בתי הספר במדינה, עדיין לא נעשה דבר.

מנגד, מתכוונים להגיע לכיכר ארגוני ימין ופעילים מכל קצוות הארץ, על מנת למחות לדבריהם "על אוזלת ידה של הממשלה" ולדרוש את הוצאתם המיידית של ארגונים אלו שמסכנים את בטחון המדינה, מחוץ לחוק.

מארגן מחאת הימין, עופר גולן העומד בראש ארגון 'נלחמים בשקר הפלסטיני' ומראשי המטה לשחרור אלאור אזריה אמר: "המאבק בין בני האור אוהבי ישראל, לבין בני החושך שונאי ישראל עולה שלב. לא נירתע ונמשיך לרדוף את כל מי שיוצא נגד צה"ל והמדינה".

בראיון שקיימתי עם עופר גולן הוא סיפר: "שוב השמאל הרדיקלי קורא תיגר על ארצנו הקטנטונת. שוב ארגוני השמאל הקיצוני לדורותיו: בצלם, שוברים שתיקה, תעיוש, אנרכיסטים נגד גדר ועוד כ 60 ארגונים אנטי יהודיים, מתארגנים בכיכר. אני עופר גולן, קורא לכל אוהבי המדינה להגיע לכיכר ולעמוד איתן מול הבוגדים. מדובר בעוכרי ישראל שלא נחים לרגע ומתכסים עצות ותכסיסים להפיל את מדינת ישראל, בגיבוי ארגונים, קרנות וכספים מחול'.

אני קורא לכל אוהבי ישראל לתת לנו יד אחת ולבוא לכיכר. אנחנו נחכה להם ברחוב אבן גבירול בת"א ליד הכיכר".

"עוד דבר שחשוב מאוד לציין" אמר גולן "פתחנו אירוע בפייסבוק שנקרא 'צו 8 לימין'. אני קורא לכל מנהיגי הימין, מכל קצוות הקשת הפוליטית, כאלו שמאמינים בארץ ישראל השלמה, תגיעו לכיכר ותנו לנו יד. לאחר 69 שנים בהם השמאל הקיצוני נמצא בכל מערכות השלטון, נגד מדינת ישראל הגיעה השעה לומר די. די לכיבוש השמאלני. די לכיבוש המוסלמי. אנו דורשים להחזיר את מדינת היהודים לעם היהודי ואני מצפה לראות את כל הישראלים עומדים לצידנו מול הבוגדים".

 

מאת: רות קרייתי

 

"כהנא צדק"
"כהנא צדק"
עופר גולן ועוצמה יהודית
עופר גולן ועוצמה יהודית
צו 8 לימין
צו 8 לימין

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: