מבזקים

המלך של תאילנד מאיים על פייסבוק

תוכן עניינים

הרשויות בארמונו של מלך תאילנד הוציאו אזהרה חמורה ביותר להנהלת הרשת החברתית פייסבוק בדרישה להסיר באופן מיידי את הסרטון המשפיל לטענתם של יורש העצר המלך מאהה וצ'יראלונגקון.

הרשויות בארמון מאיימים לתבוע את פייסבוק בגלל סרטון וידאו בו נראה ראמה העשירי, המלך מאהה מטייל בקניון וקונה גביע גלידה. מארמונו של המלך נמסר כי לפני שבוע יצאה דרישה למרק צוקרברג להסיר את הסרטון. אם הסרטון לא יוסר עד יום שלישי בבוקר, המלך יפעל על פי החוק והדין התאילנדי שבו כל אדם שפועל נגד בית המלוכה יורשע בדין ועונשו יהיה מאסר של עד 15 שנים.

אז מה יש בסרטון שפגע כל כך בארמון המלוכה? בסרטון נראה המלך משוטט בקניון עם ידידה, במצב לא מלכותי בעליל, במכנסי ג'ינס וגופיית טריקו שחושפת את קעקועיו הרבים בזרועות, בכתפיים, בבטן ובגב.

מפייסבוק נמסר בתגובה כי הם הסירו וחסמו את הסרטון, אך בארמון המלך שוללים זאת וטוענים כי נשארו עדיין 151 דפים שבהם לא הוסר הסרטון מהפייסבוק.

כך או כך, אם עד היום בבוקר יום שלישי, יום פקיעת האולטימטום שניתן מהארמון, לא יצליחו פייסבוק להסיר כליל את הסרטון מהרשת, עדיף שכף רגלו של מארק צוקרברג לא תדרוך יותר על אדמת תאילנד, שכן הוא עלול להישפט שלא בפניו ולהיענש ב 15 שנות מאסר.

 

מאת: רות קרייתי

 

המלך

 

מלך תאילנד מטייל בקניון

מבוכה בתאילנד המלך מאיים על פייסבוק

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: