מבזקים

כ"ק האדמו"ר פינטו ימסור שיעור בהיכל הישיבה הקדושה בניו יורק

תוכן עניינים

התרגשות רבה אופפת את אנשי קהילת הקודש שובה ישראל במנהטן. ביום חמישי הקרוב ימסור כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א שיעור בהיכל הישיבה הקדושה במנהטן.

מכיוון שהשבוע השיעור השבועי לא יתקיים בישראל, בקהילת שובה ישראל יעקבו בדריכות אחר השיעור שיועבר בשידור חי באמצעות לווין.

אחד מחסידיו הבולטים של האדמו"ר פינטו סיפר על התכונה הרבה בקרב חסידי האדמו"ר לקראת השיעור, "יש ביקוש גדול מצד החסידים שרוצים לבוא לאירוע מעמד השיעור", הוא מספר, "ההתרגשות גדולה, והטלפונים של המארגנים לשיעור לא מפסיקים לצלצל".

"אנשים מבקשים להגיע לשיעור מכל רחבי ניו יורק", מספר מקרוב לאדמו"ר פינטו. שמסביר כי "תושבי ניו יורק מאוד רוצים להגיע לשיעור בגלל שהאדמו"ר פועל ישועות ורבים נושעו בזכות השיעור".

כאמור, ביום (חמישי) בשעה 21:00 יתקיים השיעור השבועי של כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א  בהיכל הישיבה הקדושה "שובה ישראל" מנהטן בכתובת:122E 58th street 10022 NY

אלי פרץ אחד החסידים מהקהילה מגדיר את השיעור כ"חוויה רוחנית מרגשת ומחזקת, המרוממת את הנפש". זו הרגשה מיוחדת שאני חש כי שכ"ק האדמו"ר דיבר רק אלי באופן אישי", לא רק אלי פרץ, גם יתר באי השיעור חושבים כך,"התחושה היא שהאדמו"ר מדבר וחודר לליבו של כל אחד ואחד".

לשיעורו של כ"ק האדמו"ר פינטו מאזינים חסידים רבים מהארץ ורחבי העולם , שיעורו השבוע משודר בתחנות הרדיו החרדיות ובאתרי האינטרנט.

בסיום השיעור כל באי השיעור יזכו בזכות גדולה. כל אחד באופן אישי יזכה לקבל נר שמן מבורך מכ"ק האדמו"ר לזכות לכל ישועה מתבקשת.

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

WhatsApp Image 2017-04-26 at 18.27.01

WhatsApp Image 2017-04-26 at 18.27.00

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: