מבזקים

נעדרים בכנרת: שתי גופות נמצאו באזור בו התמקדו החיפושים

תוכן עניינים

משטרת ישראל הודיעה כי במסגרת החיפושים אחר שלושת הנעדרים בכנרת, כלל המאמצים הובילו למציאת שתי גופות באזור בו התמקדו החיפושים.

ספינה מתאימה שנשכרה על ידי משטרת ישראל שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחו לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.

בשלב הזה, טרם בוצע ווידוא סופי באשר לזהות הגופות. תהליך הזיהוי המקצועי, יתבצע בבסיס השיטור הימי בדגניה.

העובדה שהגופות נמצאו בתוך התיחום שסומן באמצעות ממצאי החקירה המורכבת, מוכיחה שסדר הפעולות לניהול החיפושים התבצע בצורה מיטבית. טרם הסתיימה סריקת כל השטח שתוחם. משטרת ישראל המפקדת על כלל מאמצי החיפוש בימים האחרונים מאז היעדרות הצעירים והזוכה לשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל וכוחות ההצלה האחרים, תמשיך במאמצי החיפוש בניסיון לאתר את כלל הנעדרים.

מזק״א נמסר: "בהמשך לנעדרים בכנרת: סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים ומשטרת ישראל הצליחו לאתר 2 גופות של 2 מתוך 3 הנעדרים, בטיפול צוות צפון".

קפטן מנחם לב שהוביל עם ספינת הדייג של קיבוץ עין גב את הסונר לאיתור שניים משלושת הנעדרים ציין: ״המשימה טרם הושלמה אנחנו עושים מאמצים וממשיכים בחיפושים אחר הנעדר השלישי זו המטרה שלנו ואנו פועלים סביב השעון עם ספינת הדייג של קיבוץ עין גב וחייל הים שנרתם למשימה״

 

מאת: ערן ריבק

 

הספינה שעליה הורכב הסונאר צילום: דוברות המשטרה
הספינה שעליה הורכב הסונאר. צילום: דוברות המשטרה
מציאת הגופות
מציאת הגופות
משפחות הנעדרים מחכים לעדכון משטרתי
משפחות הנעדרים מחכים לעדכון משטרתי

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: