מבזקים

חיל האוויר בתקיפה נרחבת על מטרות דאע"ש בקונייטרה

תוכן עניינים

אושר לפרסום: תקיפה נרחבת של חיל האוויר הישראלי על מטרות דאע"ש במחוזות קונייטרה ודאעש.

לאחר תקרית אתמול, בו פתחה חוליית מקלע כבד של ארגון "חאלד בן ואליד" המוכרים יותר כ"דאע"ש קונייטרה" באש לעבר סיור חודר של צה"ל בדרום רמת הגולן, והשמדתה על ידי כלי טייס ישראלי בלתי מאוייש, תהו כולם האם ישראל תסתפק בתגובה זאת בלבד, או שמא תלך רחוק יותר וחזק יותר למען יראו ויראו.

התשובה הישראלית לא איחרה להגיע והייתה בהחלט מוחצת.

בהודעת דובר צה"ל נאמר: "צה"ל ימשיך לפעול להגנת תושבי מדינת ישראל, תוך שמירה על חופש הפעולה של צה"ל בשטחה הריבוני של מדינת ישראל, ולא יהסס לפעול אל מול ארגוני טרור הפועלים נגדה."

תקיפת חיל האוויר הלילה בסוריה, כללה הטלה של 10 טון פצצות ממספר מטוסי קרב, על בסיס דאע"ש שבעבר שימש את אונד"וף. הבסיס היה ריק וכלל בעיקר תשתיות. עד כאן דיווחים ממקורות ישראלים

אלא שהסיפור האמיתי הרבה יותר גדול, והרבה יותר נרחב עם תוצאות אחרות לחלוטין.

על פי מקורות סורים, ישראל תקפה בו זמנית מטרות דאע"ש רבות במרחב שבין דרעא וקונייטרה שכללו מטרות במקומות הבאים:

מערייה, עאבדין, בית ארע, גמלא ועין ד'יכר. בהפצצות אלו נהרסו מפקדות ומתקנים של דאע"ש ונהרגו מספר אנשי דאע"ש. כזכור חוליית המקלע הכבד, חוסלה בטיל מכלי טייס ישראלי. מה שהביא לקטילת 4 מהם ולפציעתם של אחרים. בכך ישראל אומרת, חוזרת ומדגישה, לא בדרך של רמז ולא בדרך של סוד כי אין לה ולא תהיה לה כל סלחנות לירי לעבר כוחותיה, מצד כל גורם שהוא מעבר לגבול הסורי. והכללה זאת כוללת את כל הגורמים השוהים במחוזות קונייטרה ודרעא, ששוקלים לבצע פעולות עויינות נגד מדינת ישראל ולאו דווקא אנשי דאע"ש.

אין סליחה ואין מחילה.

 

מאת: צביקה נציב  http://nzivnet.com/articles/372

cxuql7wwiaemeci

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: