מבזקים

תקיפות של כלי טייס בלתי מזוהים מטרות חיזבאללה בדרום סוריה

תוכן עניינים

דיווחים על תקיפת כלי טייס בלתי מזוהים עמדות צבא סוריה באזור דאעל ואיזרע. בכל מקרה באזור דאהל יש לחימה עיקשת בין המורדים לצבא סוריה ויש שם יחידות הן מדיויזיה 9 שריון והן מדויזיה 4 שריון. לא ברור לי מה חיפשו שם אן מה הופצץ שם . ישנם שם באזור גם כוחות חיזבאללה.

לגבי התקיפה באזור איזרע שם נמצאת מפקדת דיויזיה 5 חי"ר ממוכן אך שם גם נמצאים מפקדות של האירנים והחיזבאללה. הם לא מסכימים להכנס למחנות של צבא סוריה ויש להם מתקנים משלהם. גם שם על פי הדיווחים הותקפו מטרות שעדיין לא ברור לי מה הם.

*- דיווחים כי הותקפו מטרות חיזבאללה בדאעל ובאיזרע.

*- באיזרע הותקפה מפקדת המודיעין הפוליטי .

*- בדאעל הותקפו עמדות חיזבאללה וצבא סוריה.

 

C8rSiPMWsAAhggW

 

מקצת הדיווחים טוענים כי התוקפים הם מטוסים רוסים שתקפו את המטרות בטעות.

*-  מקור המקורב לחיזבאללה מדווח כי התקיפות הבלתי מזוהות כוונו לעבר קבוצת לוחמים של החיזבאללה שהיתה בדו"ח מתחמי גדוד צבאי בפרברי דרעא.

*- דיווח: תוקפים בלתי מזוהים תקפו את כוחות צבא סוריה והמיליציות האירניות בפרברי דרעא.

*- באזור איזרע הותקפו מפקדות של המודיעין הסורי והביטחון הפוליטי .

*- דיווח מעניין הטוען כי תקיפת המטרות של החיזבאללה והאירנים באזור דאעל ואיזרע על ידי הרוסים באה בתגובה לפקודה שנתנו החיזבאללה ואירן לטייסים סורים לתקוף בגז מטרות אזרחיות מבלי ליידע (או לבקש רשות) את הרוסים .

*- על פי מקור סורי הותקפו מטרות צבאיות סוריות שהחיזבאללה השתלט עליהם. באיזרע הוא השתלט על מתחם שהיה בשליטת גדוד של צבא סוריה ובאיזרע הוא השתלט על מבנים של המודיעין הצבאי והפוליטי. לטענת אותו מקור הפגיעות באזור דאעל היו טובות אך המטרות באיזרע לא נפגעו.

מאת צביקה נציב   http://nzivnet.com/articles/5639

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: