מבזקים

מה אומר עליכם יום הלידה?

תוכן עניינים

סקרנים לדעת מה יום הלידה אומר עליכם? והפעם אני כותבת על משמעות יום הלידה שלנו. זהו המספר שמראה מה מעניין אותנו ומשקף את האופי שלנו.

ליום הלידה כמו מספר הגורל יש משמעות ותפקיד חשוב, הוספת צד נוסף לכישורים והיכולות שלנו בכל התחומים: חברתית,מקצועית ונושא הלימודים, ומשפיע גם על היכולת להתמודד בכל המצבים בחיינו: משבר, עצב, שימחה, הפסד והצלחה.

מהו יום הלידה שלכם?

יום לידה 1: כל מי שנולד בתאריך 1,10,19,28 מנהיג טבעי מלידה, נחוש רצון ועצמאי שאוהב ללכת רק בדרכו. כריזמטי, מקורי, דומיננטי ומעניין. מתאים למקצועות הניהול והיזמות כי כוחות ההיגיון שלך הם מצויינים. היזהרו מפני קינאה ושתלטנות.

יום לידה 2: כל מי שנולד בתאריך 2,11,20,29  הדיפלומט הטבעי, עובד טוב מאוד עם האחרים, בשיתוף ועבודת צוות וזקוק לאהבה,חום וסימפטיה. מתאים למקצועות טיפוליים, גישור, פסיכולוגיה, הדרכה והוראה. כדאי שתעריך את כשרונותיך האמיתיים.

יום לידה 3: כל מי שנולד בתאריך 3,12,21,30 אוהב החופש כי חיים חברתיים וידידים הם כאוויר לנשימה עבורך, צעיר ברוחך ובעל כושר ביטוי גבוה מאוד.
מתאים למקצועות הוראה, בידור, משחק והופעה מול קהל, עבודה עם ילדים, פרסום, מדריך טיולים. כיוון שניחנת בנפש שנונה ועתירת דמיון כדאי שתכתוב או תעסוק בפרסום ועיתונות.

יום לידה 4: כל מי שנולד בתאריך 4,13,22,31 אדם יציב ונחוש בדעתו וגם עקשן. לא מקבל שינויים בקלות כי אתה איש של תכנון. יש לך יכולת ריכוז גבוהה, עובד חרוץ, נאמן ומצפוני. מה שאתה מתחיל אתה תמיד מסיים.
מקצועות: עולם העסקים הוא הטוב ביותר עבורך. אירגון וניהול, ניהול חשבונות, הנדסה.

יום לידה 5: כל מי שנולד בתאריך 5,14,23 אתה אדם גמיש ומהיר בגופך ובנפשך, אך אתה שונא להיות כבול ומוגבל. תקשורתי וחד תפיסה וסקרן מאוד.
שיגרה איננה הצד החזק שלך. כל עבודה שתאפשר לך תנועה תודות להתלהבותך מהחיים וההנאה מכל דקה שלך. תקשורת, שיווק ויחסי ציבור, עבודה בינלאומית, סוכן נסיעות וכל עבודה בתיירות ונופש.

יום לידה 6: כל מי שנולד בתאריך 6,15,24 אוהב את הבית ואת המסגרת, סבלני, יסודי, רודף צדק ומשקיען. מקצועות: משפטים, עיצוב, שירות ותמיכה, טיפול, רפואה, ועבודה סוציאלית.

יום לידה 7: כל מי שנולד בתאריך 7,16,25 אתה נמנה עם הטיפוסים המעמיקים, חכם, פילוסופי וחוקר. מחפש אחר השלמות והשגת הטוב ביותר מכל דבר. נמשך גם למדעי וגם למיסטי, חייב לבדוק ולברר עד הסוף לפני כל פעולה, חובב אתגרים מחשבתיים. בעל כוחות נפשיים בצורה יוצאת דופן ורגיש מאוד, לכן עליך למלא אחר צו דחפיך. מקצועות: התמחות ומחקר, כתיבה, הנדסאים, מנתחים ועבודה שדורשת דמיון ויצירה.

יום לידה 8: כל מי שנולד בתאריך 8,17,26 מקומך בעולם העסקים ויש לך כושר שיפוט טוב. יש בך שאפתנות, הישגיות, וכושר מנהיגות והתמדה. יש לך יכולת להתמודד עם אתגרים רבים ומורכבים מקצועות: בנקאי או איש כספים, ראיית חשבון, ניהול וארגון. איש צבא ומפקד, וגם חקלאות.

יום לידה 9: כל מי שנולד בתאריך 9,18,27 אדם רגיש, נדיב ומגונן. ככל שתהיינה דעותיך רחבות יותר אתה תהיה מאושר. רודף צדק, חם ואוהב, כריזמטי ונאמן לאחרים. מקצועות: סופרים, אנשי ציבור, פילוסופיה ומדעי הרוח, קולנוע, תאטרון וריקוד.

אשמח לקבל את תגובותיכם

מאת: חגית שרעבי

 

16115072_1470028999688360_5287613153390170397_n

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: