מבזקים

מספר הגורל – מספר הלב

תוכן עניינים

שיעור פתוח בנומרולוגיה: מספר הגורל, או מספר הלב כפי שהוא נקרא מדבר על היעד שלנו כאדם ועל איך אנחנו מתנהלים מבחינה רגשית.

אז בואו נשחק במספרים ונכיר קצת את עצמנו. להזכירכם מחשבים יום, פלוס חודש פלוס שנת לידה ומצמצמים לספרה אחת.

עכשיו אתם מוכנים לחשב את מספר הלב שלכם. מספר הגורל הוא מספר להגשים. כשאנחנו מגשימים מספר זה, אנחנו מתברכים בתחושת שלמות עמוקה.

המספרים:

מספר 1 בא לעולם כדי ללמד ראשוניות, מקוריות, יוזמה, עצמאות, מנהיגות. הוא אדם אוהב התחלות, בעל אנרגטיות רבה, אינדיבידואליסט, ישיר, כן, החלטי, מבריק ומתמודד מצויין עם מצבי לחץ.

מספר 2 בא לעולם ללמד אמהות, רגשיות, רוך, עדינות. הוא אדם יחסית פסיבי, מופנם, זקוק לאינטימיות וקרבה, רגיש, פגיע, בעל יכולת הכלה גבוהה ביותר, יכולת הקשבה ואמפטיה, אינטואיציות גבוהות, יכולת גישור. הוא איטי יחסית ויש לו קושי לתפקד במצבי לחץ. הוא בעל עוצמה שקטה וכישורים רוחניים גבוהים.

מספר 3 בא לעולם ללמד יצירתיות, אופטימיות, שמחת חיים, שובבות, פתיחות ורגשיות. הוא אדם מרגיש וגם מתבטא רגשית, יש לו צורך עצום לבוא לידי ביטוי, סקרן, נותן אמון, תמים, חברותי מאוד. הוא בעל כושר למידה מעולה, בעל חשיבה חדה, בר מזל ובעל קסם אישי רב.

מספר 4 בא לעולם ללמד יציבות, מעשיות, אמינות, מוסר, מסגרת, מחוייבות, קביעות, תכנון. הוא ביצועיסט, בעל יכולת התמדה, אמין ומוסרי ביותר, יודע ומבין גבולות, בעל שליטה עצמית, נענה לחוקים ולנורמות, הגון, מסור, נאמן, עקשן, בעל יכולת טובה לרדת לפרטים ומיקוד במטרה.

מספר 5 בא לעולם כדי ללמד חופש. יש לו צורך עצום בשינויים, בריגושים. הוא אדם קליל, ספונטני, נייד, בעל גמישות מחשבה ויכולת השתנות, כושר תמרון ותושיה, כושר הסתגלות ואלתור, בעל חשיבה חדה ואינטלקטואלית, מבריק, שנון, חושני וסקסי. רב תחומי, מתוחכם ובעל קסם אישי.

מספר 6 בא לעולם ללמד אהבה ויופי. יש לו צורך עצום באיזון והרמוניה, במיוחד בתחום הרגשי. צורך עצום בנתינה, צורך בהדברות ובקשר, אדם אחראי, מחוייב למשפחה, לוקח חסות על אחרים, נדיב, בעל חוש אסטטי מפותח, נוסטלגי, רגשני ורגשי, נותן חשיבות עליונה לצדק ומוסר.

מספר 7. בא לעולם ללמד חכמה ורוחניות. זהו אדם עמוק, בעל עולם רגשי ופנימי אדיר. יכולות אינטלקטואליות ורוחניות. בעל כשרון מיסטי, חוקר לעומק, מתעניין בלמה של הדברים ובמה שמעבר, יודע קושי בחשיפה רגשית ובאינטימיות. הוא התלמיד הטוב ביותר, בוגר, אינדיבידואליסט, ישר ואמין.

מספר 8 בא לעולם ללמד עוצמה וחיבור לחומר. הוא אדם פרקטי ביותר, שאפתן וממוקד מטרה. חשובה לו תמיד התקדמות והליכה קדימה. בעל כוח רצון חזק, נחישות, חדשני, מעודכן, מחובר היטב לטכנולוגיה, בעל יכולת וכשרון ניהול, יעיל, תכליתי, בעל עוצמה, אמיץ, בעל תושייה, כריזמטי ומגנטי, רב תחומי ביותר ובעל מיניות חזקה.

מספר 9 הוא המספר האוניברסלי המכיר והמגשר על כל השפות. אם תחברו מספרים אלו: 1+2+3+4+5+6+7+8 קבלואת המספר 36 אשר בצמצום הוא מספר 9.

לאדם כזה יש צורך לעשות הכל בגדול, נדיב, טוב לב, בעל יכולת ראייה רחבה של החיים וראייה של מחוץ לריבוע. יכולת להבין כל אחד ולהזדהות עם כל אחד. אלטרואיסט, ליברלי, מחשיב צדק ושוויון, כנה, גלוי, ישר, בעל חכמת חיים, בוגר, זקוק למרחב, יזם ורעיונאי.

באהבה רבה. אתם מוזמנים לייעוץ אישי ועסקי מדויק והכוונה בכל תחומי החיים.

 

מאת: חגית שרעבי

 

חגית

 

לוגו חגית

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: