מבזקים

רמה בן צבי איבדה את מפעל חייה

תוכן עניינים
7410865492280autoresize
"כשראיתי את הלהבות, הבנתי שהמסעדה הלכה" חסרת אונים ראתה רמה בן צבי איך מפעל חייה, מסעדת 'המטבח של רמה' בישוב נטף נשרף לנגד עיניה. 
המסעדה של רמה בן צבי, וגם ביתה הפרטי, נשרפו כליל בשריפה הקשה ביישוב נטף. "הכל קרה תוך עשר דקות. כל הגוף שלי רעד, בכיתי", סיפרה כשחזרה למקום ביום למחרת. פנינה, בעלת משתלה ביישוב: "יש כאן קטסטרופה, זה פשוט קורע לב"
ביום שאחרי החלו תושבים בודדים לחזור לישוב נטף כדי לאמוד את הנזקים. מטוסי הכיבוי, בהם מטוסי הבומבידר היווניים, ביצעו שוב ושוב גיחות והטילו מים וחומר מעכב בעירה בשטח הפתוח שהמשיך לבעור. הנזק הגדול ביותר נגרם למסעדת 'המטבח של רמה' ולביתה הפרטי של בעלת המסעדה, רמה בן צבי.
לקראת שעות הצהריים הגיע רמה יחד עם בתה מאיה כדי לבחון את הנזקים במקום. "זה פשוט לא ייאמן מה שקרה כאן בזמן כל כך קצר", מלמלה. במקום השריפה היא פגשה את קצין הכבאות הוותיק רס"ל אודי גל, שמשמש היום כדובר מחוז ירושלים.

את המסעדה גל מכיר היטב. אשתו, רומי, היא מנהלת האירועים של המסעדה מזה שמונה שנים, אשר יחד עם עובדים, מתארים את העסק כשתפקד כמשפחה אחת גדולה.

על השריפה במסעדה מספר גל: "השריפה החלה באזור הכפר קאטנה הסמוך לגדר ההפרדה, וחצתה תוך כשעה מספר קילומטרים בשני צדי נחל כפירה במהירות אדירה, עד אשר הגיעה לחצרות הבתים."

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: