מבזקים

דאע"ש פרס מחסומים באזור טאבה ללכידת תיירים מישראל ואירופה

תוכן עניינים

דיווח ערבי: דאע"ש פרש מחסומים באזור טאבה ונואיבה במטרה ללכוד תיירים ישראלים ואירופאים.

ארגון המדינה האילאמית, דאע"ש שרק לפני ימים ספורים הכריז אבו באכר אל בגדדי על תבוסה ומפלה בעיר הבירה הדאע"שית מוסול, זקוק כעת לחיזוקים ומחפש להוציא פיגועי טרור ראוותניים והוצאות להורג פומביות, על מנת להחזיר לעצמו את השליטה, לאחר התבוסה במוסול ובחלק נכבד בסוריה.

לפני כשבוע פרסם ארגון דאע"ש סיני כי נתפסו בסיני משתפי פעולה של ישראל. בכתבה שפורסמה בשבועון "א-נבא"פורסמה תמונת מרגל, לכאורה בשם חוסיין דוויחי אל-בריכי. גורם בדאע"ש סיפר: "החוליה האחרונה שנעצרה היא חוליית ריגול של שלושה אנשים שהודו שיצרו קשר עם היהודים באמצעות טלפון, דרך קצין כופר שכונה 'חאפז'. הוא גייס אותם אחרי שפיתה אותם באמצעות כסף. הוא התקשר לחוסיין דוויחי אל-בריכי והציע לו להסדיר את החובות שלו ולתת לו סכומי כסף תמורת שיתוף פעולה".

עוד צויין בכתבה כי תפקידם של משתפי הפעולה עם ישראל היה לעקוב אחרי אנשי דאע"ש ולדווח על מיקומם וכתוצאה מכך נהרגו שלושה לוחמי ג'יהאד.

מקורות מקורבים לדאע"ש סיני מדווחים על דאע"ש שהחל בפרישת מחסומים ארעיים בקרבת טאבה ונואיבה, בשל העובדה ש"באזור ישנם תיירים רבים יהודים ואירופאים" במטרה לפגוע בהכנסות של המצרים מתיירות בסיני ולפגוע באזרחים ישראלים.

 

מאת: עופר תמיר

 

דאע"ש בסיני מוציאים להורג אזרחים בסיני
דעא"ש מתאמן בסיני. צילום מסך
אימונים בסיני
דאע"ש מציג אימוני בשטח

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: