מבזקים

מה ניתן לאבחן דרך תאריך הלידה?!

תוכן עניינים

בניתוח נומרולוגי של תאריך הלידה ניתן לאבחן כל שאלה שאדם מעלה על דעתו: על חייו, על ילדותו, על עתידו ועל המשך דרכו המקצועית, על הזוגיות, על הפרנסה ועוד.

בנומרולוגיה ניתן ללמוד על זוגיות: איזה זוגיות תהיה ומתי? האם הזוגיות תעבור משברים.

המשברים מאובחנים לעתים כזמניים, ולעתים המשברים יכולים להיות נקודת מפנה בחיים.

עוד ניתן לאבחן נפילות ומשברים כלכליים.

באמצעות ה נומרולוגיה ניתן לבדוק מתי הסיכוי הכי טוב להשקיע במשאבים פיננסיים, כדי שהאדם יראה ברכה בעמלו, או לחילופין שהשקעות הכספים עלולות לרדת לטמיון וכדאי להמתין לעיתוי טוב יותר.

הנומרולוגיה מאבחנת האם האדם הוא איש עסקים באופיו והאם כדאי לפתוח עסק ולהשקיע בו.

עוד ניתן למצוא את השם המתאים לעסק.

כשהאדם מוצא שותף עסקי ניתן לדעת האם הוא אדם אמין או שצריך להיזהר ממנו, ולכן במקרה זה האדם שמחפש שותף אמור להיזהר ממי שעומד מולו ומציע את עצמו.

הנומרולוגיה יודעת לאבחן את הכישורים המקצועיים של האדם ואיזה תחום לימודים מתאים לו ביותר.

אפשר וניתן לאבחן מדוע אדם מתגלגל ממקום עבודה למשנהו. מבחינה מקצועית בנומרולוגיה בוחנת את היעוד מול תכונות האדם: ניתן לאבחן האם האדם אינו אוהב לקבל מרות, האם הוא צריך להיות בעל תפקיד ניהולי והאם יש לו כוח נפשי להניע אנשים.

הנומרולוגיה מאבחנת את האדם לפי אופיו ונשמתו:אומן, זמר, יוצר או שחקן, האם הוא מאושר כשהוא על במה, והאם יש בגורל פרסום גדול ועוד…

הנומרולוגיה מאתרת את העיתוי שבו יש סיכוי להריון(לא כתחליף לייעוץ רפואי!), כמובן שהבדיקה נעשית תוך כדי התחשבות מספר פרמטרים נוספים.
ניתן לקבוע תאריך טוב לניתוח קיסרי, ולאחר הלידה ניתן למצוא את השם המתאים לרך הנולד.

מבחינת מגורים אפשר לדעת מתי ישנו סיכוי למעבר ולמציאת דירה או שינוי מקום של העסק, הנומרולוגיה יודעת גם לאבחן שינוי מגורים גם במדינה אחרת.
נושא אחר אותו ניתן לאבחן הוא התמכרויות למיניהם, אומנם הן לא קורות לכל אחד, אך אצל אנשים שחווים התמכרות ניתן לבדוק את נושא הגמילה, האם היא קשה או קלה, ואם בכלל יהיה ניתן להיגמל.

הנומרולוגיה בוחנת האם לאדם יש אינטואיציה והוא רואה מהלכים קדימה.והאם מוגן משמיים(יש תאריך לידה ממוזל..) והדברים מסתדרים לו ברגע האחרון, או יתכן שיש לו אפשרות שיוכל לצאת ממצבים קשים.

במאמר זה ניתנו ונכתבו דוגמאות ומצבים בחיי היום יום של כל אדם, וכמובן שלא אוכל לתת את כל הדוגמאות והאיבחונים בנומרולוגיה.

מוזמנים לשמוע עוד על ערבי מיסטיקה ייחודיים המותאמים אישית לחוויה שאותה תרצו להעביר, או למפגשי יעוץ אישיים, וגם כמובן לקבל המלצות מארגונים ופרטיים שחוו ערב בלתי נשכח.

 

מאת: חגית שרעבי

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: