מבזקים

"משמרות המהפכה הן ארגון הטרור הגדול והברוטלי ביותר בעולם"

תוכן עניינים

״משמרות המהפכה הן ארגון הטרור הגדול ביותר בעולם, והברוטאלי ביותר. קסאם סלימאני הוא הטרוריסט מס׳ 1 בעולם. צריך להנהיג מדיניות קשוחה מול איראן. להפעיל לחץ משולב, צבאי וכלכלי ולאכוף את החלטות מועצת הביטחון״. כך  אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן, בנאומו בפני ועידת הביטחון הבוקר במינכן.

״יש לנו שלוש בעיות עיקריות שעלינו להתמודד עימן: איראן, איראן, ואיראן. השאיפות הגרעיניות של איראן, הטילים הבליסטיים והרצון שלהם לייצר טילים מדוייקים בכל מקום אפשרי במזה״ת: בלבנון, בסוריה, בתימן ובמקומות נוספים. ישנו גם הניסיון שלהם להיכנס ולפעול ולחתור תחת משטרים בכל מדינה, מבחריין עד תימן, מתימן עד לבנון, ומלבנון לסוריה. הניסיון שלהם לייצר כאוס בכל מקום, כשהמטרה העיקרית שלהם היא ערב הסעודית. בנוסף הם מייצרים שלוחות טרור על-מנת לערער את היציבות האזורית, כמו חיזבללה בלבנון, הג׳יאהד האיסלאמי והחמאס ברצועת עזה, המילציות החות׳יות בתימן והמילציות השיעיות בעיראק".

בהתייחסו לסכסוך הישראלי – פלסטיני ולהסדר אזורי, אמר השר ליברמן כי ״העולם אינו חצוי בין יהודים למוסלמים ונוצרים, או בין ישראלים לפלסטינים, אלא בין הכוחות הקיצוניים לכוחות המתונים. ‏בפעם הראשונה מאז 1948 העולם הערבי המתון הסוני מבין שהאיום עליו הוא לא היהודים, או הציונות, אלא איראן. צריך לשמור על המדינה היהודית. לצורך כך צריך ללכת לשתי מדינות על בסיס של חילופי שטחים ואוכלוסיות וכחלק מהסדר אזורי כולל. אי-אפשר להסכים להצעה של מדינה פלסטינית, בלי אף יהודי אחד ושבמדינת ישראל יהיו 20% פלסטינים״.

 

מאת: רות קרייתי

צילום: אריאל חרמוני משרד הבטחון

 

ליברמן

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: