מבזקים

איילת שקד: "לאום יש תדמית שלילית בציבור הישראלי"

תוכן עניינים

שרת המשפטים, איילת שקד, במטה האו"ם בוינה: "לאום יש תדמית שלילית בציבור הישראלי הנובעת מהיותו חד צדדי לרעת ישראל בכל הפורומים שלו״.

שרת המשפטים איילת שקד הגיעה הבוקר למטה האו"ם בוינה. (United Nation Office on Drugs and Crime ). הצדדים דנו בשיתופי הפעולה בין מדינת ישראל לארגון בנושאים של מניעת סחר בבני אדם, שחיתות, פשיעת סייבר, סמים ועוד.

השרה דיברה על הצטרפותה של ישראל לפרוייקט של בניית יכולות של סנגוריה ציבורית בויאטנם וליבריה וכי הפרויקט בליבריה זכה לשבחים רבים מפי נשיאת ליבריה.
נציגי האום אמרו כי הם חושבים על צירוף מומחה ישראלי נוסף בתחום למדינה אפריקאית נוספת- סיירה ליאון.

הפגישה היתה מוצלחת ונעימה. נציגי הארגון, ובראשם סגן יו"ר ה UNODC, מר ללה דמוז, דיברו בהערכה רבה על תרומתה של מדינת ישראל בתחומים השונים והביעו תקווה כי מדינת ישראל תהיה שותפה אף יותר בשליחת מומחים מטעמה.

שרת המשפטים, איילת שקד, אמרה: "לציבור הישראלי רגשות מעורבים בנוגע לאו"ם. לאום יש תדמית שלילית בציבור הישראלי הנובעת מהיותו חד צדדי לרעת ישראל בכל הפורומים שלו. אנו רואים כי בג'נבה מעבירים החלטות רבות על בסיס פוליטי וללא פורפורציות, וזו התחושה הרווחת בציבור הישראלי לצערי. הציבור הישראלי לא מודע מספיק לפעילויות המבורכות של הארגון ואני חושבת שחשוב וכדאי לפעול במישור הזה".

יו"ר הארגון הביע הבנה למצב ואמר כי יפעל על מנת להגיע יותר לישראל ולהסביר בקהל הישראלי את העבודה בתחומים השונים והנרחבים של הארגון.

לויד לונגמיני, מאגף אמנות אמרה כי הדבר הטוב ביותר שמדינת ישראל עשתה היה להצטרף לארגון האום כי טוב להלחם במערכת מבפנים וגם בזכות זה אנשים פוגשים אנשים שומעים זוויות נוספות של הסיפור ומבינים את המורכבות בישראל. " שכנעו אנשים בישראל להצטרף לשורותינו" אמרה.

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

8533dd16-358b-42b4-a7e2-be4d0e6c68a3

5a6dad08-923a-4a5a-a309-7f91767bd29f

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: