מבזקים

איך ליצור איפור עמיד בכמה שלבים

תוכן עניינים

איך ליצור איפור עמיד לשבת בכמה שלבים: שלום לכולן, בהמשך למדור הקודם שלי, היום נתן לכן טיפים לאיפור עמיד לשבת וגם לאיפור עמיד בכללי.

חלקכן עוקבות אחריי באינסטגרם ובפייסבוק, ויודעות שאני שומרת שבת כבר המון שנים, ובתור מכורת איפור אמיתית, אני אוהבת שהאיפור שלי ושל הלקוחות שלי לא זז ונשאר יפה וכמובן שייצג אותי בכבוד. ולא פעם ולא פעמיים, התאפרתי לפני כניסת השבת והאיפור החזיק מעמד עד צאת השבת, נשמע מטורף ולא אמיתי, לא!? אז זהו, שזה אמיתי.
אז מי מאיתנו לא רוצה להתאפר, ושהאיפור יישאר עלייה כמו שהוא? אז לשם כך התכנסנו כאן היום.
ראשית, נתחיל עם קרם לחות, כל אחת לפי סוג העור שלה, מי שעם עור שומני, תשתמש בקרם פנים לניטרול השומן, מי שעם עור יבש, תשתמש עם קרם עתיר לחות וכן הלאה, אני ממליצה על קרם לעור שומני של "גרנייה", נעבור לפריימר, לפריימר יש חשיבות רבה מאוד, בזכות הפריימר אנחנו יכולות להיות רגועות יותר, הפריימר מבטיח עמידות לאורך שעות.
הפריימר שאני ממליצה עליו בתקופה האחרונה הוא הפריימר של "לוריאל", שנקרא "infallible", שימו לב בנות יקרות שזה פריימר שמומלץ לעור שומני עם נקבוביות בולטות, הוא מצמצם אותן, ומנטרל שומן, וגורם למייקאפ לא לזוז מהפנים.
עכשיו נעבור לחלק הכי חשוב, לי באופן אישי יש אהבה מטורפת למייקאפ של "אסתי לאודר", הוא היחיד שמחזיק עליי מעמד, וכמובן גם על הלקוחות שלי, מי שקראה את המדור הקודם שלי, תבין על מה אני מדברת, ומי שלא, מהר לקרואץ
לא חייבת אף אחת מכן לנסות אותו, שכל אחת תנסה עם המייקאפ האהוב עלייה, אנו נשתמש בספוגית או מברשת, כל אחת לפי מה שנוח לה, ונעבוד בטפיחות, עד שכל הפנים שלנו יהיו עם מייקאפ ללא הבדלים בין הצוואר לפנים.

נעבור לצלליות, כדי לקבע את הצללית ולהבטיח את עמידותה, אנו נניח מעט מייקאפ על העפעף ומעל באופן ישיר, אנו נניח את הצללית (ממליצה על גוון בהיר- שמנת, זהב בהיר וכדומה) עם מברשת איפור רחבה, באופן אישי הצלליות שבעיניי עמידות מאוד, הן הצלליות של חברת "B Cosmic – יוסי ביטון".

לאחר מכן, נניח צללית (רצוי צללית כהה בטון אחד או שניים, חום, ברונזה וכדומה) בשקע, שמעל העפעף, נטשטש אותו בעזרת מברשת טשטוש, נעבור לאייליינר, יש אייליינר ג'ל עמיד ביותר של חברת "עדה לזורגן", ממליצה לגן לעבוד איתו עם מברשת דקה מאוד (לא להתייאש אם זה לא מצליח לכן, לתרגל עד שתצליחו) ולאלה שלא מסתדרות עם אייליינר ג'ל, ממליצה לכן לקנות את האייליינר של "ג'ייד"(בעבר הוא היה בשפופרת זהובה)

נעבור למסקרה, אני ממליצה על מסקרה עמידה במים, המומלצת שלי כרגע היא של "מייבלין", לגבות אני אמליץ לכן על ג'ל לגבות מדהים של "שינה ריי", לא זז אפילו יומיים, בהבטחה! כמו שהסברתי לכן במדור הקודם, נמלא את החללים החסרים.
נעבור לברונזר-שימר של חברת "פלורמר", אצרף לכן קישור ישיר למדור הקודם ותוכלו לראות את ההסבר על הברונזר-שימר.
לאחר מכן, לסיום הגדול, אני ממליצה לכן על לוחם שפתיים של חברת "קרליין", שהחזיק עליי מעמד למרות שאכלתי דגים מרוקאים שהכנתי, מלא שמן, מלא רוטב ומלא חלה וזה לא זז.
רק חשוב לי לציין שלפני אני תוחמת ודואגת למלא את השפתיים שלי, אני מניחה שוב מהמייקאפ שלי. בהצלחה, תודה על הסבלנות לקרוא הכל, תשתפו אותי איך יצא ואיך החזיק לכן, וכמובן, שבת שלום
תישארו מעודכנות, ואם יש לכן שאלות, תוכלו לשלוח לי למייל בהודעה – [email protected]
ניתן להוסיף אותי בפייסבוק שלי – Shani Dahan Makeup, ולעקוב אחריי באינסטגרם שלי – shanidahan_makeup.

מאת: שני דהן

%d7%a9%d7%a0%d7%99

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: