מבזקים

בואו לפסטיבל דרום אדום כי יש לנו ארץ נהדרת

תוכן עניינים

החל מסוף השבוע הקרוב, 3-4/2/2017 מתקיים פסטיבל דרום אדום. פסטיבל שמתקיים מזה 10 שנים ועיקרו פסטיבל תיירות כפרית, המשלב אירועים עם שוק איכרים, סיורים חקלאיים ולינה כפרית.

הפעילות נמשכת בימי שישי ושבת במשך 4 שבועות רצוף. והיא מתאפיינת בהפנינג ענק של טבע, חקלאות, אתרי מורשת והתיישבות, פעילויות ילדים ומשפחות.

גולת הכותרת של הפסטיבל, ביקור במרבצי כלניות הנמצאים במספר אזורים במרחב וצילום הילדים ליד ובין הכלניות.

אטרקציות רבות לילדים ולמשפחות עומדות לרשות המשתתפים בפסטיבל רכיבה על אופניים, ריינגרים, פיינטבול ועוד…

סיורים ללא תשלום ובתשלום: סיורי מים ופריחה, סדנאות בטבע וסדנאות במשקים חקלאים, פעילויות יצירה, פעילות אתגרית,

אתרי מורשת קרב מאפשרים ביקורים כולל הדרכה במקום.

דוגמא טובה מאוד לאתר מורשת קרב נמצא ליד קיבוץ מפלסים "אתר חץ שחור" שם קוד לפעולת עזה בתקופת פעולות התגמול בשנות החמישים, אנשי העמותה מעמידים מידי שישי ושבת לוחמי עבר שיסבירו ויסיירו באתר עם המבקרים ללא תשלום – הזדמנות לשמוע ולפגוש את עושי ההיסטוריה.

אתר חץ שחור בשיתוף עם משחק הנווטים מקיימים משחק ניווט קל עם מפה טופוגרפית מצוינת של האזור, מותאם למשפחות עם ילדים בגילאי 3-4 שנים ומעלה וניתן לשחק ברכבים פרטיים – פעילות בתשלום ומחייבת הרשמה מראש.

בנוסף בסופי השבוע בימי חמישי בערב ובשבת יתקיימו מופעים עם אמנים מפורסמים: אהוד בנאי ופרפרי הקצב, קורין אלאל, יזהר אשדות, שלומי שבן, שלמה גרוניך באורח במופע של שלומי, רמי קליינשטיין עם קרן פלס, שלמה בראבא, ירמי קפלן, אביתר בנאי, אמיר דדון –  למידע נוסף ורשימה מלאה של האמנים יש להיכנס לאתר הפסטיבל.

צאו ליהנות, סעו בזהירות, וחזרו בשלום וכמובן לא לשכוח – יש לנו ארץ נהדרת.

 

מאת: ירון ניטקה נקש

 

גררית

DCF 1.0

כלניות הרבה כלניות

כלנית קטן מאוד

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: