מבזקים

רן בן שמעון סיים את דרכו במועדון בית"ר ירושלים

תוכן עניינים

רן בן שמעון סיים את דרכו במועדון בית"ר ירושלים, כך נמסר אחרי שנפגש עם הבעלים אלי טביב.

מהמועדון נמסר כי "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים ורן בן שמעון החליטו בעצה אחת להיפרד. בשיחה שנערכה הבוקר בין הבעלים אלי טביב לרן בן שמעון החליטו השניים כי נכון יהיה להפסיק את ההתקשרות בין הצדדים. המועדון מודה לרן על הדרך המשותפת ומאחל לו בהצלחה."

באסיפת הפרידה מן השחקנים ציין רן בן שמעון כי "אין בליבי כעס, אכזבה או תסכול מאף אדם במועדון. התחברתי למועדון הזה ואחזיק אצבעות להצלחתו. ההחלטה להיפרד הייתה כיוון שאלי ואני לא ראינו עין בעין יותר ולכן, נכון היה לעזוב בצורה מכובדת. אני להודות לאלי טביב על הבחירה בתחילת העונה ועל שיתוף הפעולה עד כה. למרות הלחצים ולמרות שלא תמיד הכל היה חלק, נהניתי מאוד מכל רגע שלי כאן. אני מאמין בכם וביכולת שלכם להצליח. אוהב אתכם."

דן איינבינדר קפטן הקבוצה אמר באסיפה משותפת יחד עם רן בן שמעון והשחקנים: "כבר עברתי מאמנים שעזבו, התפטרו או פוטרו, מעולם לא פגשתי במישהו שעושה זאת בדרך מכבדת כל כך ומעוררת כבוד. אני רוצה להודות לרן, אני יודע אולי יותר מכולם כמה היה חשוב לרן שנצליח כקבוצה וכל שחקן באופן אישי. רן עוזב אותנו כשאנחנו במקום טוב, עשינו איתו הישג במסגרת האירופית כפי שלא נעשתה מעולם במועדון הזה ואני מאמין שרן ייקח איתו את הדבר הזה הלאה וגם אנחנו. אנחנו נגיעה ממקום שמבטיח העפלה לאירופה ואפשרות לקחת תואר למועדון אחרי הרבה שנים ואני מקווה שנעשה זאת כי גם לרן יהיה חלק בהצלחה כזאת. מכאן והלאה האחריות המלאה על כל מה שקורה היא עלינו השחקנים כיוון שהבעלים מספק לנו את כל התנאים להצלחה."

 

מאת: מיקי ביטון

צילום: אלעד גרשגורן

 

רן בן שמעון

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: