מבזקים

יחידת גולן חילצה 3 צעירים שנתקעו במדרגת סלע בהר ארבל

תוכן עניינים

שלושה גברים מכפר מגאר איבדו דרכם בשביל טיולים בשטח ונתקעו באזור מצוק ארבל. בשעות הערב המוקדמות הוזנקו מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גולן בעקבות הודעה על 3 מטיילים אשר זקוקים לחילוץ באזור מצוק ארבל.

מתנדבי היחידה הגיעו למקום תוך זמן קצר והחלו בפעולות התארגנות לחילוץ המורכב יחד עם צוות מיחידת כיבוי אש. בחילוץ משולב ללא פגע שלושת המטיילים הועלו באמצעות חילוץ בחבלים על ידי מתנדבי היחידה.

בחילוץ השתתפו 2 צוותי חילוץ מתחנת טבריה בפיקודו של מפקד לה"ב שמוליק אחיטוב ומפקד היחידה לחילוצים מיוחדים רש"ף תומר יועץ שהוקפץ לאירוע מביתו.

כשהגיעו הצוותים למקום התברר כי במהלך הטיול ירדו השלושה משביל מסומן ונתקעו במדרגת סלע. אחד מהמטיילים החליט לנסות לחלץ את עצמו ונתקע לאחר כמה דקות במרחק כמה מטרים מחבריו, כשהוא מחובק לסלע במצוק ללא אפשרות לעלות או לרדת.

החילוץ היה משולב יחד עם יחידת חילוץ גולן. יחידת גולן חילצו 2 מטיילים ויחידת חילוץ טבריה חילצה את המטייל שנתקע במדרגת הסלע, במרחק כמה מטרים מחבריו.

רש"ף תומר, מפקד היחידה המחוזית מטעם כיבוי אש לכד את המטייל הבודד, רתם אותו למערכת הרמה והמחלצים עלו אותו בעזרת המערכת הרמה.

לאחר שחולצו גם 2 המטיילים האחרים על ידי יחידת גולן, פונו השלושה לבדיקות רפואיות.

 

מאת: גיל בלודמן

צילום: דוברות כב״ה מחוז צפון

ארבל1

ארבל2

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: