מבזקים

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו"

תוכן עניינים

האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א ימסור שיעור לאלפי חסידיו ביום חמישי הקרוב בהיכל הישיבה הקדושה באשדוד. חסידיו של האדמו"ר מעבר לים יצפו בשיעור בשידור חי ממוקדי צפייה בישיבות ברחבי העולם.

שמחה גדולה שורה הימים אלו בישיבות 'שובה ישראל' לקראת שחררו של אדמו"ר הקהילה, הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט"א. ביום חמישי 26/1 בשעה 21:00 בערב יתקיים השיעור השבועי של כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א בהיכל הישיבה הקדושה "שובה ישראל" ברובע י"ב רחוב שבט בנימין באשדוד.

רווה אופיר מחסידיו הבולטים של האדמו"ר פינטו, אמר: "יש ביקוש גדול להגעה לשיעור התרגשות גדולה  והטלפונים של המארגנים לשיעור לא מפסיק לצלצל משאלות בפרטים להגעה למעמד השיעור הקדוש של יום חמישי. אנשים מבקשים להגיע לשיעור מכל הארץ, אנחנו מנסים לעלות את כמות האוטובוסים מול המארגנים. כל יום חמישי היה מתקיים שיעור זיכוי הרבים גדול אלפי אנשים זכו בישועות גדולות בזכות השיעור של יום חמישי".

שמעון נחמיאס מתאר את השיעור כ: "חוויה רוחנית מרגשת ומחזקת, המרוממת את הנפש, במיוחד בימים אלו שהמצב הביטחוני והכלכלי במדינה במצב ירוד, ורואים עין בעין שאין על מי לסמוך רק על אבינו שבשמיים. המיוחד שכולם מוצאים בשיעור השבועי מכבוד קדושת האדמו"ר פינטו מדבר לכולם ועל ענייני היום יום שצריכים חיזוק. ההרגשה מיוחדת שאני מרגיש שכבוד האדמו"ר דיבר רק אלי ונוסף לבאי השיעור כך אומרים ממש כל אחד מקבל את דברי התורה והחיזוק מכבוד האדמו"ר שליט"א כדברים אישיים אליו לחיים הפרטים והכללים".

שיעורו השבועי של כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א ימסר ביום חמישי בישיבתו באשדוד וישודר בשידור חי לתחנות רדיו ולאתרי אינטרנט. לשיעור ישנם מאזינים רבים מהעולם שעוקבים אחרי השיעור ונהנים לשמוע מדבריו המחזקים של כבוד האדמו"ר שליט"א .

רווה אופיר מחסידי כבוד האדמו"ר מוסיף: "אני ממתין ליום חמישי לשיעור לברך זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו".

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

רבילה

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: