מבזקים

האדמו"ר יאשיהו יוסף פינטו קידוש ה׳ שאין כדוגמתו

תוכן עניינים

את קהילת קודש ״שובה ישראל״, קהילתו של כ״ק האדמו״ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט״א, פוקדת בימים האחרונים התרגשות וציפייה גדולה, לקראת שחרורו הקרב ובא של כבוד האדמו״ר ממרכז רפואי שב״ס.

האדמו"ר פינטו שב לקהילתו שגדלה מאד בינתיים

בעוד שבועיים ימים, צפוי להשתחרר כבוד האדמו״ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט״א ממר״ש, לאחר שסיים לרצות את מלוא תקופת מאסרו. כזכור, ביום 25/9/16, היה אמור להשתחרר כבוד האדמו״ר לאחר שוועדת השחרורים שדנה בעניינו החליטה פה אחד להעניק לו שחרור מוקדם, אולם הפרקליטות שמיאנה לקבל את החלטת הועדה ערערה לבית המשפט המחוזי, שם הוחלט בהחלטה קשה ואכזרית, למנוע את שחרורו המוקדם של האדמו״ר.

בקהילת שובה ישראל מסרבים לדון ולדוש בעניין הרדיפה והעוול שנעשה לאדמו״ר עם החלטת ביטול השחרור המוקדם, הם כל כולם עסוקים בהדפסה והפצת ספריו החדשים של כבוד האדמו״ר ובהפצת דברי התורה המאלפים היוצאים מידי יום ביומו, מפי כבוד האדמו״ר.

לא פחות מאשר שניים עשר ספרים חדשים

מאז כניסתו של כבוד הרב, לפני כמעט שנה, למרכז רפואי שב״ס (מר״ש) יצאו לאור, לא פחות מאשר שניים עשר ספרים חדשים שנכתבו ע״י כבוד הרב, ואשר למעלה משני מיליון עותקים הופצו בכל אתר ואתר בארץ ובחו״ל:

1. ״תורת יאשיהו – פורים״
2. ״תורת יאשיהו – הגדה של פסח״
3. ״רבי שמעון בר יוחאי – דורש טוב לעמו״
4. ״תהילים -רחש ליבי דבר טוב אומר אני מעשיי למלך״
5.״סידור ליום השבת- מזמור שיר ליום השבת אענה חלקי
גם אני״
6. ״סליחות – יה שמע אביונך״
7. ״מחזור לראש השנה – תכין ליבם תקשיב אוזנך״
8. ״מחזור ליום הכיפורים – יהיו לרצון אמרי פי״
9. ״מחזור לחג הסוכות- סוכת רחמים ושלום״
10. ״דברים משנה תורה״
11. ״תאיר נרי – הלכות ומנהגים לימי החנוכה״
12. ״סידור ליום חול – אמרי פי״

כמו כן, במהלך החודשים האחרונים, מופץ גם בכל שבוע, קונטרס מיוחד במינו המכיל דברי תורה מאלפים שנכתבים ע״י כבוד הרב על פרשת השבוע ועל נושאים הלכתיים שונים, המופץ בארץ ובאמריקה ב-150 אלף עותקים, וכן, דבר תורה יומי קבוע מפי כבוד האדמו״ר המופץ, מידי יום ביומו, לעשרות אלפי חסידיו בכל העולם באמצעות הדואר האלקטרוני, וכן באמצעות הרשתות החברתיות.

האווירה המחשמלת בקרב חסידיו, העוסקים במלאכת ההפצה

לדברי חסידיו האווירה המחשמלת לאחרונה נובעת ״מהקידוש ה׳ העצום שכבוד הרב עושה עם התורה שלו. בכל מקום שבו אתה מסתובב בין אם זה כאן בארץ, בכל עיר ועיר ובין אם זה באמריקה, תראה מפוזרות עמדות מיוחדות שבו מחולקים חינם אין כסף, ספריו החדשים של כבוד הרב, הקונטרסים השבועיים, העלונים היומיים, ומאות דיסקים עם שיעוריו המהפנטים של כבוד הרב. זה קידוש ה׳ עצום. תאר לנו אחד מחסידיו המוכרים.

האווירה מחשמלת: הפצת דברי התורה הקדושים בארץ ובעולם

עוד הוסיף החסיד כי "זה לא רק בתי כנסיות שבהם מחולקים הספרים, זה עמדות שנמצאות בכל מקום, ליד בתי קפה, אנשים מכל המגזרים, עוצרים ומתעניינים ודורשים בשלומו של האדמו״ר, מבקשים ומקבלים את ספריו ומבקשים להצטרף לרשימת התפוצה של קבלת הדבר תורה היומי.״

"התעלות נפש עצומה בה כבוד הרב נמצא"

״אפילו רבנים ידועים ומוכרים מאוד מחלקים בקהילותיהם את הדברי תורה של כבוד האדמו״ר. על אף מצבו הבריאותי הירוד והמדרדר, של כבוד הרב מרגישים לפי הדברי תורה כמה שכבוד הרב מתקדש ובאיזה התעלות נפש עצומה כבוד הרב נמצא.״ התפרץ חסיד נוסף וסיפר לנו בהתרגשות.

לשאלה כיצד מסכמים חסידיו של האדמו״ר את השנה האחרונה? נראה כי לכך ישנה תשובה אחידה השגורה בפי כולם: ״עם כל הקושי והגעגוע העז לנוכחות הפיזית של כבוד הרב, קרה בדיוק מה שכבוד הרב הבטיח שיקרה לפני שהוא נכנס למר״ש, שהישיבה תהיה חזקה מתמיד ויהיה קידוש ה׳ עצום. ואכן כך הם פני הדברים. הישיבה חזקה מתמיד, התרומות במהלך השנה הזו גברו, כלום לא נפגע כל פעילות החסד של הישיבה, אם זה החלוקות אוכל, הבית תמחוי, האלמנות, היתומים, האברכים, הכל דופק כמו שעון שוויצרי וב״ה אין בכלל מילים שיכולות לתאר את הקידוש ה׳ שנעשה עם ההפצה של התורה של כבוד הרב״. אמרו לנו.

אין ספק שבשנה האחרונה הצטיידה קהילת שובה ישראל בתיבת אוצרות קדושה ומיוחדת המכילה בחובה רשימה ארוכה של ספרים וקונטרסים מיוחדים במינם המשקפים את הקדושה והעוצמה של כבוד האדמו"ר יאשיהו יוסף פינטו שליט"א.

 

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

%d7%90%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%95

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: