מבזקים

"התנופה בשדרות מרשימה נמשיך לחזק את העיר ואת הנגב המערבי כולו"

תוכן עניינים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו בפגישה שערך עם אלון דוידי, ראש העיר שדרות: "תנופת הפיתוח בשדרות פשוט מרשימה, נמשיך לחזק את העיר ואת הנגב המערבי כולו".

באתר עיריית שדרות פורסם היום: אחרי אישור תכנית הממשלה, נפגש אלון דוידי, ראש העיר שדרות עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו בכדי להודות לראש הממשלה באופן אישי ולספר לו על תכניותיו הרבות לעתידה של שדרות. דוידי: "יש מאחורי שדרות ממשלה חזקה ותומכת. יחד נביא למימוש חזוני להפיכת שדרות לעיר חזקה, איתנה ועצמאית".

אישור תכנית הממשלה לשנים 2017-2018 מהווה בשורה ענקית לאזור כולו. לתפיסתו של אלון דוידי, ראש העיר שדרות, מדובר בהבטחה כי העיר תמשיך בדרכה קדימה כיעד ביקוש מרכזי וכי תימשך תנופת הפיתוח המתקיימת בימים אלו בעיר ביתר שאת.

לאחר האישור נפגש ראש העיר עם ראש הממשלה לפגישה אישית בלשכתו בה זכה דוידי להודות לראש הממשלה באופן אישי על אישור התכנית. דוידי: "אישור התכנית הינה בשורה אדירה המהווה צעד נוסף בדרך להפיכת שדרות ויישובי העוטף ליעד מרכזי. המשך התכנית יאפשר את המשך הפיתוח המואץ המתקיים באזור ביתר שאת והמשך הגשמת החזון להפרחת השממה בנגב". עוד הוסיף דוידי: "ראש הממשלה הבטיח וקיים. שוב הוכח כי מאחורי שדרות עומדת ממשלה חזקה ותומכת השמה את פיתוח הדרום בראש סדר העדיפות".

אחת ההחלטות אשר אישרה הממשלה ונידונה בפגישה האמורה הינה בחינת הקמת אזור תעסוקה בשדרות אשר ישתרע על שטח של 500 דונמים ויהווה עוגן כלכלי אזורי. בפגישה שיתף ראש העיר את ראש הממשלה בחזונו להפיכת שדרות לעיר חזקה ועצמאית שאינה תלויה עוד בתקציבי משרדי הממשלה השונים.

דוידי: "ראש הממשלה שותף לחזוני להפיכת שדרות ליעד ביקוש מרכזי ולעיר עצמאית ואיתנה. הקמת אזור התעסוקה והתעשייה יאפשר הגדלה משמעותית של מקומות העבודה המוצעים לאזור כולו ויביא להבאת חברות חדשניות אל העיר. כך נמשיך בהשקעה במפעלים המסורתיים לצד הבאת אופציות תעסוקה מתקדמות וחדשות מתחום הסייבר, ההיי טק והלו טק. אזור התעסוקה ייצר לשדרות עוגן כלכלי חזק אשר בעזרתו תהפוך העיר לעיר עצמאית שאינה תלויה עוד בתקציבי הממשלה".

בנוסף, בפגישה סיפר ראש העיר לראש הממשלה על הגידול הדמוגרפי המתקיים בשדרות ועל הצפי כי שדרות תכפיל עצמה בשנים הבאות. ראש הממשלה חיזק את ידיו של דוידי ואמר: "הצמיחה בשדרות פשוט מרשימה. הביקוש ליחידות-דיור עולה פי כמה וכמה על ההיצע. כל מגרש פנוי נחטף, ועל כל בית מתמודדים קונים או שוכרים רבים – לעתים שניים-שלושה, לפעמים חמישה ואפילו עשרה. היעד שלנו הוא 30 אלף תושבים בשדרות. בשלב ראשון. אחר כך נחשוב על 40 אלף ו-50 אלף".

"מאז עברה שדרות את שלב ההישרדות ונכנסה לשלב ההתפתחות ומשם לשלב ההתפתחות המואצות אנו עסוקים בהכנת העיר לעתידה המבטיח בכל תחומי החיים וזאת על ידי תכנית עבודה סדורה אשר מתמקדת בחיזוק המערך העירוני והכנת כלל התנאים לדיירי הדירות החדשות בעיר". אמר אלון דוידי, ראש העיר שדרות.

אחד התחומים המתקדמים ביותר בשדרות היום הינו תחום החינוך. בפגישה הציג ראש העיר בפני ראש הממשלה את המותג "שדרות מקום למחשבה" ופרס בפניו את שלל התכניות הקיימות היום בעיר בכל הקשור לתחום החינוך ואת הנתונים המרשמים מהשנה החולפת בהם העלאת אחוז הבגרות ל-83%, המספר הגבוה ביותר בדרום וכמו כן, העלאת אחוז המתגייסים בקרב נשים וגברים גם יחד.

בסיום הפגישה הודה דוידי בשמו ובשם כלל תושבי שדרות לראש הממשלה על דאגתו הבלתי מתפשרת לאזור כולו ועל כך שמאז נכנס דוידי לתפקיד ביקר ראש הממשלה בעיר פעמים רבות. נתניהו ברך את דוידי על המהפך שקיים בשדרות: "אלון, כל הכבוד על תנופת הפיתוח שהבאת איתך לתפקיד ראש העיר יש בשדרות רוח מיוחדת במינה. נמשיך לחזק את העיר ואת הנגב המערבי כולו".

 

מאת: בן ציון עטיה
הביא לפרסום: בן ציון עטיה

קרדיט אתר עיריית שדרות

 

%d7%a8%d7%95%d7%94%d7%9d1

%d7%a8%d7%95%d7%94%d7%9d2

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: