מבזקים

האם מלחמת עולם עומדת בפתח? מומלץ להיערך בהתאם

תוכן עניינים

שימו לב למהלכים הבאים שפרושים לפנינו כמו על לוח השחמט: סודיות מוחלטת ואיפול כללי על המהלכים הפנימיים שמתרחשים כעת בארה"ב. הזזת כלים כבדים בתוך המדינה. צוללות גרעיניות בים סוף. טילים גרעיניים מול חופי סין וכאן מגיעה שאלת המיליון, מי יהיה הראשון שיטיל מט? רוצו לסופרים להצטייד במזון, תרופות וציוד חירום

רות קרייתי וצבי סרוסי | א' בשבט תשפ"א | יום חמישי 14 בינואר 2021 | מערכת ישראל ניוז

שלא תגידו שלא הזהרנו. משהו מתרחש מתחת לפני השטח ואף אחד לא מספר לכם ולא מכין אתכם להתכונן לימי חירום העלולים להגיע בהפתעה. בארה"ב הכינו את התושבים בימים האחרונים לימים שעתידם אינו ידוע. הנשיא טראמפ הכין את האמריקאים לימי חירום והחשכה והתושבים התבקשו להצטייד במים, מזון, וציוד חירום כגון: טלפונים ולפטופ טעונים, פנסי חירום בבית, גנרטורים שיחליפו את החשמל ומלאי של תרופות וקישור למרומות עזרה בשעת חירום.

בזמן שארה"ב וישראל זוכות למטר איומים מצד איראן, בישראל שומרים על שקט ודממה ולא מכינים אותנו לזמני חירום שיתכן ויגיעו. אל תחכו לרגע האחרון, רוצו לסופרים לקנות קופסאות שימורים כי מקרר לא יהיה לכם. הטעינו את הטלפונים שלכם כי לא יהיה חשמל. קנו טלפונים מהדור הישן, דור 2 סלולארים כשרים כזו שהבטרייה שלהם מחזיקה מספר ימים. אם אתם חושבים שאנו מגזימים, קראו את המשך הכתבה

לצערנו הרב, תקשורת המיינסטרים אינה מדווחת על המהלכים הקריטיים והמהירים שקורים בימים האחרונים בישראל, בארה"ב ובמזרח התיכון. בעוד ארה"ב מחכה בחוסר מנוחה להשבעת הנשיא הדמוקרטי ג'ו ביידן, והרשתות החברתיות שחוסמות את הנשיא דונלד טראמפ, לתושבי אמריקה וישראל אין ספק כי משהו מתרחש מתחת לפני השטח ואיש אינו מספר להם.

שימו לב לתרחישים הבאים. הבטחותיו של הנשיא דונלד טראמפ בוצעו כולן אחת לאחת מלבד הבטחה אחת והיא נושא הגרעין האיראני. ואנו שואלים מה יכול לעניין את הנשיא טראמפ ימים ספורים לפני תום כהונתו? צילומים של הנשיא טראמפ עומד מול החומה בגבולות. הנאום שנשא באלמו שם כידוע לכם התרחש קרב המהפכה הטקסנית במאה ה- 19 שהוביל לעצמאותה של טקסס. האם כל אלו מלמדים על צעדיו הבאים של טראמפ?

ומה קורה בישראל? מדוע ידיעה כגון זו אינה פותחת את מהדורת החדשות כפי שנדרש בימים טרום חירום? ידיעה כי הרמטכ"ל כוכבי הנחה את צה"ל להכין תוכנית מבצעית חדשה לטיפול באיום הגרעין של איראן. בצבא שוקדים במקביל על 3 תוכניות חדשות לטיפול בתוכנית הגרעין של איראן. פיקוד העורף רענן את רשימת הציוד לחירום שכדאי להכין לשעת חירום.

הנשיא טראמפ הכין את אזרחי המדינה לשעת חירום והדבר מעלה מספר תהיות. האם ארה"ב מתכוונת לתקוף את מתקני הגרעין בטילים חודרי בונקר באיראן? האם איראן תפעיל פעולות סייבר כתגמול? איראן איימה בעבר על השתלטות במערכות המחשבים של ישראל וארה"ב ותגרום לקטסטרופה שעלולה להתחיל במלחמת עולם. ארה"ב השיטה ספינות מלחמה מול חופי טייוואן ואיימה על סין שלא תתערב בנעשה מול איראן וצוללת גרעינית נצפתה על ידי תושבי אילת מפטרלת בחופי הים של אילת.

האם הגרוע מכל עומד לפנינו? מה שבטוח הוא לא כדאי להישאר שאננים וכדאי להתכונן לימים שאולי יבואו.

קישור לפיקוד העורף שמכינים אותנו לזמן חירום: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3741448379232193&id=144210072289393

לפניכם ציוד לשעת חירום:
מלאי מים (לפחות 3 ליטר לאדם) ומלאי מזון משומר (כזה המאוחסן ממילא בבית). יש להקפיד על רעון  מוצרי המזון והמים כדי שלא יפוג תוקפם.
ציוד חיוני: ערכת עזרה ראשונה, פנס ורדיו המופעלים על-ידי סוללות, תרופות, מטפה לכיבוי אש, ציוד נוסף בהתאם למאפייני המשפחה כדוגמת: משקפיים וציוד לתינוקות.
מסמכים חשובים: צילום או העתק אלקטרוני של מסמכים רפואיים, מסמכי זיהוי, מסמכים אישיים ומסמכים פיננסים, שיוחזקו מחוץ לבית לגיבוי.

U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Will Hardy
U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 3rd Class Will Hardy
וושינגטון הבירה בכוננות חירום ועוצר
וושינגטון הבירה בכוננות חירום ועוצר
ערים גדולות נמצאות כבר בחשיכה
ערים גדולות נמצאות כבר בחשיכה
אזהרות ברשתות החברתיות
אזהרות ברשתות החברתיות
ציוד לשעת חירום
ציוד לשעת חירום
צוללת גרעינית מול חופי ים סוף
צוללת גרעינית מול חופי ים סוף
תכונת המטוסים באזור
תכונת המטוסים באזור

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: