מבזקים

בריטניה מגנה באופן חסר תקדים את הנאום של קרי

תוכן עניינים

על פי דיווח של העיתון Jewish News הגדול בבריטניה: בריטניה מגנה באופן חסר תקדים את בת הברית הקרובה שלה, ארה"ב, בעקבות הנאום המדיני של מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, שבו הציג את חזון ממשל אובמה לסיום הקונפליקט הישראלי-פלסטיני.

דובר הממשל שוחח אתמול בערב עם העיתון ואמר: "אנו לא מאמינים שהדרך לנהל משא ומתן לשלום הוא על-ידי התמקדות בנושא אחד, במקרה הזה התנחלויות, שבבירור הקונפליקט בין הישראלים לפלסטיניים הוא מורכב הרבה יותר".

הדובר המשיך ואמר: "אנו לא מאמינים שזה ראוי לתקוף את הרכב ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי ובאופן חוקי. הממשלה הבריטית מאמינה שהמשא ומתן יצליח רק אם הוא יתבצע בין שני הצדדים, בתמיכה של הקהילה הבינלאומית".

הדובר סיכם את דבריו בכך ש"הממשלה הבריטית ממשיכה להאמין שהדרך היחידה לשלום מתמשך במזרח התיכון היא דרך פתרון שתי המדינות. אנו ממשיכים להאמין שבניית ההתנחלויות בשטח פלסטיני כבוש היא בלתי חוקית, וזו הסיבה שתמכנו בהחלטה 2334 במועצת הביטחון בשבוע שעבר. אך אנו מאמינים שההתנחלויות הן רחוקות מלהיות הבעיה המרכזית. במיוחד, אזרחי ישראל זכאים לחיות רחוקים מסכנת הטרור שאיתה הם מתמודדים מזה זמן רב.

 

מאת: עופר תמיר 

צילום: AP

 

%d7%a7%d7%a8%d7%99

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: