מבזקים

רן פהאל בורנשטיין: למה זה קורה לנו?

תוכן עניינים

אם המצב הפוליטי בארץ ובארה"ב מדאיג גם אתכם. אם אתם מרגישים כאילו האנושות על סף שיגעון. אם אתם מסרבים לחבוש מסיכות ונמנים על מכחישי הקורונה, יוצאים להפגנות נגד הממשלה ומתוסכלים? יש לזה סיבה. על פי רן פהאל בורנשטיין זה רק קצה הקרחון

רות קרייתי | י"ב בכסלו תשפ"א | מוצ"ש 28 בנובמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

נגיף אחד קטן ובלתי נראה הגיח משום מקום והפך את עולמנו. אין ספק כי רבים מאיתנו תמימי דעים כי העולם שאותו אנו מכירים הולך משתנה לנגד עינינו ואין איש שיכול לעצור זאת.

האם חיינו יחזרו לקדמותם אחרי שיחסנו את כל האנושות? ומה לגבי השיח הפוליטי, המדיני, הצבאי? האם השקט והשלווה יחזרו לעולמנו? כל זאת ועוד בשיחה מרתקת עם רן פהאל בורנשטיין האיש שלטענתו יודע את התשובות לשאלות המוצפנות בתורתנו הקדושה.

נתחיל באנשים שרובם מאוד אומללים ומבולבלים. למה זה קורה לנו?
"העולם עומד לפני מצב תפניתי ולפני כל שינוי קיצוני, קודם לו שבירת כלים. אין כוונה להציל את כלל האנושות, יש כוונה להציל כלים שניבנו. אלו שלא בנו כלים להטבה ומודעות של נתינה מוארת, כגון: התחשבות, ניקיון מחשבתי לא שפיטה לאחר לרעה, או כל דבר טוב הדומה לשורש של הנשמה, הוא ינצל. לבוא ולתת מענה לאנושות רגועה היא שקרית אלא רק לאלה שבאמת הכלים שלהם רחבים. כלים שהתרחבו להכיל בתוכם שינוי תודעתי. לאלו הנחמה להישאר. אין הבטחה כזאת לכן ההתדרדרות הוא חוסר התאמה בכלים, ברצונות של האנושות ואנחנו בכלל לא בנינו כלים של תודעת על, שהיא אור הנשמה להטיב".

דכאון ופחדים

איך העולם הגיע למצב הזה להתדרדרות שמעולם לא הכרנו? איך אנשים יכולים להתגבר, לשרוד ולא להיכנס לדיכאונות ופחדים?
"העולם והאנושות חייבים להישבר, שזה אומר מלחמות, אסונות, מחלות אפשר לראות זאת בסרטון "מחלות מגפות שפעות התש"פ שהצפנתי מלפני שנתיים. והנה הגיע בדיוק רב בשנת התש"פ מחלות, שזה הקורונה. אני אמרתי שזה יגיע ויקטול עולם. כל זה קשור בקליפת האמילוס שזה כרגע לא לדיון, זה לימוד בפני עצמו, שהציבור לא ידע על מה אני מדבר לכן הכל זה תוצרה של סיום דרכים של העולם הזה, הבא לסופו. הדבר שצריך לעשות כדי להישמר הוא לדבוק בלימוד שמשנה את התודעה שלנו, או פותח את התודעה שלנו ליותר חמלה, סליחה ונתינה. זה רק דרך לימודי המיסטיקה, הקבלה והמלאכים כי הקשר לא פסק מעולם, הוא נחסם ולכן יש לנו בעיות. אנחנו דלים ביכולות השפעה איתם, כי החוורנו. אנחנו לא עושים ולא מפעילים כוחות קדושה הקיימים לנו. אנחנו מפחדים להפעילם. זה מראה על קשר חלק וחסום שלא רוצה להיפתח. התורה שלנו וסודותיה גדולים בהרבה ממה שאנחנו מבינים, אבל לפני כל התעסקות בכח הזה חייבים אנחנו טהרה גדולה, צניעות, קביעת עתים לתורת הקבלה. קבלה, אני מדגיש לימודי הרצון לקבל על מנת לתת. קריאה בזוהר, תהילים, מעשים טובים, שבת ותפילין. כל אלו ידועים לנו לשמירה והגנה ויכולות לעמוד מול אותם כוחות הפעלה".

מה תפקידו של נגיף הקורונה שהגיח ביום אחד לעולמנו ועושה בנו שפטים?
"הקורונה היא לא תוצאה של חיידק לא מהונדס, אלא חיידק מלאך והוא לא יגמר עד שמתעורר משיח, הוא קורונה בלטינית: כתר השולט ומשבש את כל העולם, גם את הסדר העולמי המדובר. כבר בסדר עולמי כתוב על וירס עולמי יורד, או וירס סודי עלום עולם. הכוונה לסודי ועלום עליו גם מהעולם. זה אינו בגדר תכנון, אלא בגדר מלאך המרבה ומתחסן בפני העולם וקוטל אותו, כי קורונה 'קוביד' ככתוב: הרוב יקבר, הרוב ידבק, שיגעון האנושות כי לא בנו כלים חזקים לעמוד בפני הגילויים והדינים האלה. הפחד מכל עבר הוא כתוצאה מחוסר הבנה מספיק וחוסר ידע על העידן הסופי. אין להם פתרון, אז הנפש לא יכולה לעמוד בזה כי אין לה מספיק כלים של הבנה, או קשר עם ההשגחה, או שמירה מאותה השגחה. הכל זה קשר שנותק ונחסם אבל לא נעלם ולא עזב. לגבי הקליפה ארמילוס וירס. וירס סמ – אל, שם המלאך. מלאך המוות הממית את העולם. רוב העולם יקבר ממלאך המוות. הקורונה תגבר בעולם יותר ממה שראינו ויהיה מצב שימותו כל כך הרבה, עד סוף שנת התשפ"ד. סוף מחלת הקורונה ומלחמות יקרה בשנת התשפ"ג – פג, תגף, פג, גוג. פג הם ראשי תיבות פג גוג. פג תגף. תיגוף הכוונה למגפה".

אנשים מרגישים שמשהו רע מאוד מתקרב, כאילו האנושות השתגעה וכולם איבדו את שפיותם, בלשון המעטה. איך ממשיכים הלאה?
"העולם יצא למלחמות קשות, זה חייב וזה קרוב. שנת התשפ"א מתחילה במלחמות מול החמאס וחיזבאללה עד לסופם. מלחמות נוספות בין איראן לאירופה, טילים לאירופה, טילים לישראל מחיזבאללה וחמאס וג'יהאד, שלוחות איראנים. אירן תילחם בכל עוצמתה אך לא עם ישראל, כלל לא. יהיו טילים המונים לעבר ישראל, אבל הרוב לא יזיקו. מה שיזיק זה על פי מה שכתוב לכל אחד. בית שיהרס, או מקרה מוות אך לא רבים,  אבל כן, בתים יקרסו".

על פי דבריך, העתיד נראה ממש לא וורוד בלשון המעטה. איך צולחים את זה בשלום?
"אנשים בישראל לא ימותו כמו שימותו בעולם. אמרתי לפני חודש בערך, ואמרתי לפני בוא המחלה לכאן, שימותו מעט עד שנחצה את יום הדין. התשפ"א יתחיל למות הרבה גם כאן יגיע ל-100 ליום. בהתחלה יחצה 30 40 והלאה עד ל-100 ויותר, אך במסגרת ה-100 ולא מאות וזה יקרה עד שנחצה את יום הדין. אנחנו צולחים בשלום, רק אם יהיה שינוי כגון הורדת יוקר המחייה. השם הביא את הקורונה לעולם גם בגלל יוקר המחייה לכן יש בעיות של יוקר מחייה. במילים קורונה – קוביד כתוב יוקר, יקר, יד ביד יקרה, לכן יש עצמאים מתוסכלים כי היד שלהם מייקרת ויש דין עליהם, למרות הצער וההבנה. אבל יש משהו מעבר לזאת, עם כל הכבוד ויש משגיח. זה ילך ויחמיר עד ייאוש ואבדון. את כל זה אני מסביר בסרטונים שלי ביוטיוב. בשנת התשפא יתחילו כל הדינים הקשים, לא לייקר, לעשות הנחות, כמה שאפשר. לא להיות חזירים, השם אוהב חינם, אבל בלי לזלזל, אלא חסכוני וזול. להקפיד על שמירת השבת שזה אור הכי טוב השורה על הגופים ועל הכלים הנחים אור, נחלה, הנוחל הצלחה, או כל השגה לכלים שלנו. חתימת הדרגות, בכל יום השבת עולים אנחנו בדרגות השגה. הנשמה נפתחת ומשיגה אורות בשבת שזה מקור כל התשובה, כי התשובה כתוב לך השבת ובוש לפני כל לחם הביזיון בעת הרגשת הקבלה לעצמנו, בעת הבושה שמקבלים חינם, קודם לפני הרצון לתת. כתוב: שבת, השבת שזה קודם שמיטה בכל אור ומלאכה של עולם הזה. השמיטה, מפעילות זאת תביא לכלים ושמירה מהאור העליון וליכולת לעמוד בפני שבירת הכלים".

כשאתה אומר יוקר, לאיזה יוקר אתה מתכוון?
"לעצמאים בעלי חניות ועסקים. יש להם נטייה לגזול כסף רב, או להיות יקרים וזה מקובל על כולנו, אבל לא עם השם. אי אפשר ליקר אוכל כמו בסופרים, במכולות ובפיצוציות. המחירים מאוד גבוהים ולכן זה נותן לנו הרחקה מאיתו יתברך, שהכל חינם וזול ולא כך הדבר בישראל, לא בימי הדין האחרונים, לא לפני כניסת השבת ולפני משיח. שלפני הכל חייב להיות נקי. לכן כל העסקים המייקרים יפגעו מהקורונה ויפלו, כי לא עושים רצון השם. גם מיסים יקרים על העצמאים אינם מצדיקים יוקר שכזה. צריך להיות תמיד בחסד. אם אתה רואה שאינך עומד בתהליך עצמאי, לך משם ואל תייקר ואל תגזול. הכל בא לדינו בימים אלו, לכן הקורונה היא גם עושה עבודת צדק".

בואו של המשיח

לפי דבריך, אנחנו עומדים לפני קבלת פני משיח. מתי כל זה יקרה?
"העולם יכיר באיש אחרי המלחמות, או סמוך. מדובר באיש חכם ודבריו מתקיימים מאוד ואז יבינו בגדולת אמת. לא בגדולתו, אלא בגדולת האמת. ואז ישתוקקו אליו, כי ככה במתכונת הזאת לא ישתוקקו עד שימאסו במתכונת הזאת, שזה ממש מתקרב. העולם עומד לפני פתיחתו של עולם שלישי, כי במלחמת העולם השלישית כתוב: יפתח עולם שלישי ורעב והרב והכל לפיו העולם נשבר. גם בישראל יהיו מלחמות קשות ובעלות של ניצחון סופי, אבל היציאה ממנה לא פשוטה. ומתוכה יכירו בו במשיח. זה חייב להיות כך, כי בשנת התשפ"א – חרון אף גדול. שנת התשפ"ב – שבתה שבת. שפת השבת יכירו מעלת השבת וישובו בתשובה גדולה ויבואו המונים לכאן מהגלות. שנת התשפ"ג – פג, תגף, פג, גוג הכוונה יתמו מלחמות עולם. שנת התשפ"ד – פדה ה' דת ה', הכוונה הדת תהיה יותר משוחררת בתפיסה שלה והכלל נעילה שלה. כולם יתיידדו  יותר וזה פתח לגילוי משיח ברחמים, פני משיח. כל זה יקרה במהלך השנים: התשפ"א 2021, התשפ"ב 2022, התשפ"ג 2023 והתשפ"ד 2024".

מבחינה פוליטית, האם אנחנו חוזים בסוף עידן ביבי ובסוף עידן טראמפ?
"על בנימין נתניהו כתוב: מתי מתנה, מתי מניות, הכוונה על הצוללות. אז כתוב 'תם במתו תם ימינו'. בנימין נתניהו אמור לעזוב את הפוליטיקה, או לפרוש, או כל סיבה אחרת שאינה ראש ממשלה. זאת בגלל סיבת המתנות, המניות של מכירת הצוללות. גנץ יעלה לעניין הצוללות וינסה להפילו וגם יצליח, כי זאת מלחמה על הכיסא. לכן כתוב לו לבנימין נתניהו 'מתי מניות, מתי מתנה, תם במתו תם ימינו.
לגבי טראמפ, הוא יכהן עד התשפ"ד, 2024. ג'ו ביידן יפול, ישבר וטראמפ ישאר. בשנת התשפא אצלם זוהי שנת 2021 הם יבינו את השגיאה שנעשתה ומי שיהיה נשיא זה טראמפ. בסרטיי הקודמים אותם אפשר למצוא ביוטיוב הצפנתי שג'ו ביידן יוביל מולו ויראו אותו מנצח, אבל אז כתוב 'ישבר', 'יפול', מול הכוונה ביידן. ככתוב: גו ביידן, התשפ:א, נשיא, שגיאה, שגוי, יד שוגה, יד שגיאה. הכוונה היד הבוחרת שוגה, או יבגדו בו. הכוונה היא לידיים הבוחרות בו, יבגדו בו, כלומר ימצאו שגיאה".

יש אומרים שטראמפ ילחם נגד הקבאל. עוד מדברים על סדר עולמי חדש. טראמפ עושה סדר בכל הבלגן בעולם. האם זה נכון?
"כן. כתוב, הנשיא דונלד ג'ון טראמפ, גואל, לנד. דויד. ישראל. הכוונה כל עניין האדמה שמכריז, או מצהיר לנו ומאשר כל זה מול העולם. נלחם לנו. לכן יש לו עניין עד לגואל דוד בן דוד. כתוב 'יפאר ישראל' כלומר הוא ידאג לישראל, ליד ישראל. אבל גם כתוב לו 'יום הדין הגדול' וכתוב לו 'נשיא ארצות הברית דונלד גון טראמפ ישאר להתשפ"ד, ישלוט, להתשפ"ד'. הוא נלחם לנו מלחמות השם בעמלק. הוא מיועד לזה, לכן הוא לא יעזוב. אלא הדין שלו שקצת ידאג בג'ו ביידן על שהתערב לנו על ישראל בשטחים. וכל העניין האחרון, הסכם טראמפ. שאמרתי שזה יביא צרות צרורות עליו".

רן פהאל בורנשטיין
רן פהאל בורנשטיין

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: