מבזקים

הרב תומר בן שטרית מאשדוד הורה לחפש נעדר על סלע בים

תוכן עניינים

לא יאומן: צעיר נעדר מביתו ואותר בריא ושלם רק לאחר שהרב תומר בן שטרית מאשדוד הורה לחפשו על סלע בים

מאיר אוליאל | י' בכסלו תשפ"א | יום חמישי 26 בנובמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

המדובר בסיפור שהתרחש בצפון הארץ. לדברי הילה מלכה, תושבת הצפון, "אני מספרת את הסיפור כיצד הרב תומר בן שטרית עזר לי ואני עוד לא מעכלת ומצליחה להבין איך, עוד לא מאמינה שזה קרה".

לדבריה, "קרוב משפחתי, צעיר בן 21, החליט שנמאס לו מהחיים כי הוא עובר תקופה לא קלה מבחינה רפואית, תקופה שבה הוא נאלץ להיכנס ולצאת מבתי חולים. התקופה הזו גרמה לו להרים ידיים והוא אמר לאבא שלו 'אני לא רוצה לחיות יותר, נמאס לי מהחיים'. הוא קם ויצא מהבית, בלי טלפון, בלי כלום. האבא אמר 'אולי הלך לנקות את הראש? ויחזור' אבל למחרת בבוקר כשראה שהבן לא הגיע הביתה, הוא הזעיק את כוחות המשטרה והחלו חיפושים נרחבים אחריו. ניידות משטרה, מסוקים, הרבה פקחים ומתנדבים חיפשו אחריו בכל מקום. כשראיתי שהוא לא אותר, החלטתי שאני פונה לרב".

וכך קרה. הילה מלכה פנתה אל הרב תומר בן שטרית מעמותת תשובה וישועה. "הייתי אצלו פעם אחת לפני שבועיים דרך אחותי ששמעה עליו ממישהו שהיה אצלו ואמרתי 'אני חייבת לפנות אליו'. התקשרתי לעוזר שלו, סיפרתי במה מדובר ובלי לחשוב פעמיים הוא נתן לי את הנייד האישי של הרב. כנראה שמבורא עולם הוא ענה לי בצלצול הראשון, כאילו חיכה לשיחה שלי".

הילה מלכה שוחחה עם הרב וסיפרה לו את המקרה. "הוא ביקש לתת לו לפחות חמש דקות ואחר כך אתקשר אליו בחזרה. כך היה. אחרי חמש דקות בדיוק חזרתי אליו ושאלתי אותו 'כבוד הרב, מה עושים?'. המשפט הראשון שהוא אמר לי ההי "אל תדאגי, הוא חי". אחר כך הוא אמר "הנפש שלו לא הכי בריאה, צריך לעזור לו, הוא במצוקה ואני רוצה שתחפשי אותו באזור הים, החופים'. שאלתי אותו מה זאת אומרת בחופים? הוא ענה לי 'חפשי אותו באזור של מים, סלעים, באזור נהריה'. עניתי לו 'אוקיי, אלך לחפש אותו'.

הילה מלכה שוחחה עם אביו של הנעדר וסיפרה לו את מה שהרב אמר. "מרגע זה ועד שמצאו אותו חלפה חצי שעה. מצאו אותו ליד מקווה מים באזור נהרייה, בדיוק איפה שהרב אמר לי לחפש. הבחור נמצא בריא ושלם כמו שהרב אמר לי".

צילום | הילה שטרית
צילום | הילה בן שטרית 
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: