מבזקים

הרב הראשי של אשדוד: "אין מה לחשוש לתחלואת הנגיף במקוואות הטהרה"

תוכן עניינים

הרב הראשי רבי חיים פינטו קבע מזוזות באגף החדש במקווה רובע ו' בעיר אשדוד: "התפעלתי לראות מקרוב את ההיגיינה והמים הצלולים בבורות הטבילה, המקוואות בעירנו עוברים חיטוי וניקיון ברמה גבוהה במיוחד"

אהרון שרוי | כ"ה בחשוון תשפ"א | יום חמישי 12 בנובמבר 2020 | מערכת ישראל ניוז

בטקס צנוע ושקט ללא קהל ואורחים, הגיע הרב הראשי רבי חיים פינטו יחד עם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית לקביעת מזוזות במקווה ברובע ו' אחרי שהסתיימו עבודות הבניה והשיפוצים באגף החדש.

עם כניסתו לבניין הגדול והרחב ברובע ו', הרב חיים פינטו הביע את התפעלותו מהבניה החדשה, הניקיון וההיגיינה הניכרת מכל פינה, הכיורים החדשים, המראות, וחדרי ההמתנה החדשים כיאה למקום חשוב וקדוש זה.

הרב פינטו ציין במיוחד כאשר אנו נמצאים בימים אלו של התפשטות הנגיף ונדרשת זהירות מופלגת של רמת היגיינה וחיטוי במקווה. הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה ממשיך בהוראתו בכל המקוואות בעיר לשמור על רמה גבוהה של ניקיון וחיטוי לעיתים קרובות מאוד.

הרב פינטו ניגש לראות מקרוב את בורות הטבילה וציין לשבח את המים הצלולים והנקיים ומיד בירך מעומק ליבו את כל הבאות לקיום מצוה יקרה וחשובה זו, שיזכו לשלום בית ולצאצאים הגונים ההולכים בדרך הישר המסורה לנו מסיני, ובזכות מצוה יקרה וחשובה זו, יזכו שימלא ה' משאלות ליבן לטובה ולברכה. הרב פינטו ביקש להדגיש שוב כי "אין כלל לחשוש לתחלואת הנגיף במקוואות הטהרה, היות ובכל המקוואות בעיר פועלים לפי  הנחיות המחמירות של משרד הבריאות".

בשלב זה ניגש הרב חיים פינטו וקבע את המזוזה בכניסה ואחר כך קבע את המזוזה הגדולה בשער הכניסה הראשי יחד עם הרב עובדיה דהן תוך כדי שהרעיף ברכות וישועות לכל המקיימות את המצווה החשובה.

מקווה 1 מקווה 2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: