מבזקים

לזמן את תדר הריפוי האנרגטי ואת הניסים לחיינו

תוכן עניינים
טיפול אנרגטי

אנקה גרינברג מטפלת רב תחומית לוקחת אתכם למסע משנה חיים בו אתם נפגשים עם העוצמה הרוחנית שבכם. ריפוי טבעי, טיפול מרחוק בהילינג, איזון אנרגטי, מזון כתחליף לתרופות, וטיפול בפרחי בך

עדי דגרי דנן | ד' בחשוון תשפ"א | יום רביעי 21 באוקטובר 2020 | מערכת ישראל ניוז

מתחברים לכוחות הריפוי של תת המודע בטיפול רב תחומית לריפוי טבעי וטיפול מרחוק באמצעות מזון כתחליף לתרופות. במיוחד בזמן הקורונה. הטיפול נערך מרחוק בהילינג לאיזון אנרגטי.

הטיפול סוחף את מטופליה של אנקה גרינברג מוגדר על ידם כנס רפואי המהווה תחליף לטיפול קונבנציונאלי. אנקה בעצמה אינה נוטלת תרופות, קוראת בלי משקפיים ועוסקת בלימודי קבלה לחילונים, עם ד"ר מיכאל ליטמן קרוב ל- 20 שנה.

אנקה גרינברג | מטפלת רב תחומית

טיפול אנרגטי ונס רפואי

כל מטופליה אומרים שאחרי הטיפול האנרגטי של אנקה קרה להם נס רפואי. היא ילידת שנת 1946 נולדה ברומניה אימא ל 2 בנים וסבתא גאה ל 4 נכדים ולמדה באוניברסיטת בוקרשט במגמה פיזיקה גרעינית. אנקה בעלת תעודת הסמכה לטיפול בפרחי באך ובראי הנפש מטעם מדיקולג' המרכז הבינלאומי לרפואה טבעית משלימה במכללה למנהל. כמו כן, מטפלתהיא  גם באמצעות שינויי תדר בהתמרה ושינוי התודעה למטופל.

כשיצאה אנקה לגמלאות מבית חולים יוספטל, שם שימשה כמנהלת המעבדה הכימית, היא שינתה פאזה והחלה לעבוד להנאתה כעיתונאית. כיום היא כתבת ורכזת כתבים באתר אילת ניוז בהכשרתה. בעבר היא חיבקה עצים כדרך התחברות לטבע ומאז ועד היום היא מאמינה בסגולות הריפוי הטבעי והרוחני כבעל כוחות ריפוי התורמים לבריאות הגופנית והנפשית.

טיפול בתמציות פרחי באך

שיטת טיפול בתמציות פרחי באך מושתת על הנחת היסוד כי בליבה של כל מילה, כל כאב או כל בעיה אחרת, קיים מקור נפשי. לכן, שינוי ברובד הנפשי חשוב לא פחות מהרובד הפיזי. טיפול בפרחי באך מטפל במצבים רגשיים כגון: פחדים, מתחים, חרדות, בחוסר ביטחון, בעיות פסיכולוגיות, בעיות התנהגותיות, חוסר ריכוז, קשיי הסתגלות, עייפות, הפרעת קשב וכיוצא בזה. לעיתים מפנה אנקה את מטופליה לקנות את התמציות באינטרנט, או בחנויות טבע. "ריפוי טבעי לחלוטין, ללא הכנסת כימיקלים אחרים מזיקים לגוף ומומלץ ביותר על מנת להביא לגוף ונפש בריאים", אומרת אנקה. עוד בעברה, אנקה רצתה לחקור את כוחות הריפוי והחלה להתעניין ברפואה משלימה ולשם כך נסעה להעשיר את הידע שלה ברפואה משלימה במסגרת נסיעותיה הפרטיות לג'נבה ובריסל שם התחילה בלימודי ריפוי במסגרת קורס הילינג המתבסס על אנרגיה אוניברסלית. הטיפול של אנקה מטפל ברגשיות במצבים יום יומיים. "התמציות נוחות לשימוש, ללא תופעות לוואי, זה אינו ממכר ואינו מרדים. פרחי באך היא שיטת טיפול מתחום הרפואה האלטרנטיבית, תמציות מפרחים, שיחים ועצים. שיטת הטיפול ההוליסטית של פרחי באך פותחה על ידי הרופא וההומיאופת האנגלי ד"ר באך בשנות ה- 30 של המאה הקודמת ותוך זמן קצר כבר תפסה מקום נכבד בין שיטות הטיפול. כמו כן טיפול בתמצית פרחי באך עשוי לסייע בהתמודדות רגשית עם לחצים שנוצרים בעקבות משבר הקורונה".

הילינג – שיטת הריפוי של הטבע

אנקה מעבירה טיפולי הילינג בשיטת אנרגיה אוניברסלית המקנה למטופל איזון אנרגטי. "כאשר ישנו חסם אנרגטי באיזור מסוים בגוף, הדבר משפיע על כלל המערכת עם תסמינים דוגמת כעסים ומתחים, כאבים כרוניים, תחושת חולשה כללית וחולי. על פי ההילינג, לכל אחד ואחת מאיתנו ישנה הילה אנרגטית". אנקה כהילרית מיומנת יודעת  כיצד לתעל את האנרגיה לצרכי טיפול ולהעבירה אל גוף המטופל ומסייעת להשיב את האיזון האנרגטי של המטופל על כנו. טיפול שכזה עשוי להימשך כמפגש בודד ולחילופין על פני מספר מפגשים.

נס רפואי לפני ניתוח

בשנים 1965- 1967 עבדה במעבדה רפואית ללימודי אקדמיה מטעם משרד העבודה. בשנים 1967- 1968 עבדה במעבדת מחקר במחלקה לרפואה גרעינית בביה"ח תל השומר. כמו כן, היא בעלת ניסיון של 18 שנים בניהול כללי בקופת חולים כללית, בסניף רמת אליהו בראשל"צ ו- 18 שנות ניסיון בעבודה בבית חולים יוספטל בבנק הדם במעבדה הביוכימית. אחד ממטופליה של אנקה מספר כי "אחרי הטיפול של אנקה נעשה לי נס רפואי. הטיפול של אנקה הציל אותי מניתוח להסרת אבנים בכליות ואחרי הטיפול ניתוח בוטל". לקוחותיה מעידים כי מדובר בטיפול המהווה "נס רפואי".

טיפול מרחוק בזמן הקורונה

מאז נכנסה הקורונה לחיינו אנקה מטפלת מרחוק ובודקת אם המטופל נדבק בקורונה כבר מהשלבים הראשונים של החשיפה לגורם המחלה. היא מעניקה טיפול מרחוק ואחרי הטיפול היא בודקת את המערכת האנרגטית החיסונית ועורכת ניקוי יסודי של המחלה דרך חיזוק המערכת החיסונית של המטופל ואם הלקוחות חדשים, אנקה מבקשת לצרף תמונה, כתובת מגורים ותאריך לידה.

מהו הטיפול המומלץ למשבר הקורונה?

אנקה ממליצה על שהייה בטבע כתרופה טבעית לקורונה. "זה נוגד דיכאון ומרפא ממחלות. אני מעודדת את מטופלי להימצא ליד הים, להתבונן ביונים שליליים דבר שמאזן את המערכת החיסונית ואת מערכת העצבים וגורם לשינוי חיובי בגוף. אני מאמינה שהים הוא ויטמין C חיוני לכולם. הקורונה תמשיך להתפשט בינינו בצורה פנימית, כי לא העיטושים מדביקים בקורונה, אלא המחשבות מדבקות אותנו במחלה".

טיפול טבעי עוסק ומטפל ברבדים העמוקים ביותר של חיינו, אופי המפגש משתנה מאדם לאדם על פי הצורך, ובמהלכו מתבצעת שיחה עם המטופל שלעיתים מקבל תרגילים שונים על מנת להביא אותו לריפוי אמיתי ועמוק.

יעילות הטיפול והשפעתו קשורות קשר הדוק לרמת הפתיחות של המטופל ולשיתוף מצד המטופל על תחושותיו וצרכיו. אנקה מבררת עם המטופל על בדיקות דם, המוגלובין וכו'. שלעיתים המטופל ערך טרם הטיפול, לכן חשוב ביותר שהמטופל יתחבר למטפל, יסמוך עליו ייתן בו אימון, ככל שהמטופל ישתף ביותר מידע, כך האבחון יהיה מדויק יותר

מוזמנים לתאם מפגש וליצור קשר עם אנקה  בפייסבוק

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: