מבזקים

קורונה, משיח, גאולה: סדר עולמי חדש?

תוכן עניינים

הרב דניאל עשור בדרשותיו על הסדר העולמי החדש', הבונים החופשיים, האילומינטי ומסדר הישועים בוותיקן. מהם תכניתם העתידית לכיבוש את התודעה האנושית ואיך ישתלטו על האנושות כולה. עליית 'הרייך הרביעי' בפתח

יצחק דנן | יום שני, א' בחשוון תשפ"א | 19 באוקטובר 2020  | מערכת ישראל ניוז

שלושה עשורים חלפו להם מאז עזב את הארץ. קצין משוחרר, מלח הארץ, למד טיסה ודתות בארה"ב. מאוחר יותר בחייו התחתן ואף התנצר, אך יותר מכל, מה גרם לו לשוב לביתו לאחר כעשור(סימבולי משהו, כשם משפחתו) מאז שעזב, ולהפוך לאנטי-מיסיונר?.

הרב עשור, דניאל שמו, מספר בדרשותיו על תכונותיהן של אנשי הסדר העולמי החדש, הלא הם הבונים החופשיים, האילומינטי ומסדר הישועים בוותיקן. על תכניתם העתידית לכיבוש את התודעה האנושית והשתלטות על האנושות בכללותה. על כוונותיהם לדילול אוכלוסייה עולמי ועל עליית הרייך הרביעי בפתח.

הרב עשור מדבר על שואה הצפויה ברחבי יבשת אמריקה וברחבי העולם כולו, ועל ארץ ישראל בדמות תיבת נוח, קרי, כמקום המפלט וההצלה של אחרית הימים. בדבריו, מסתמך הוא על מקורות חז"ל, זוהר, גמרא ומדרש, שבנוגע למהלכי הגאולה העתידה: כיצד רוכב הקב"ה על תכניות הרוע של אותו הסדר (עולמי, חדש) וכיצד מתגלה בסופו של דבר יחודו של הקב"ה?.

מתברר, כי כל מה שעשו אנשי 'הסדר החדש' לכאורה למען עצמם, לא עשו אלא לכאורה למען מלכות ה' בעולם.

הרב דניאל עשור מבאר בדבריו, כיצד החיצוניים אינם בבחינת 'רשות בפני עצמה'; וכי ניתן להם תפקיד לאגד סביבם את כל המורדים והבוגדים על מנת להיפרע מהם באחרית הימים.

כיצד הסדר העולמי החדש יגיע אל ארץ ישראל? ולו רק בכדי לנסות ולהפכה לחבל ארץ בינלאומי, וכיצד יתפורר הסדר החדש בעולם על אדמת ישראל הקדושה והמקודשת? כאשר אדום וישמעאל יסתכסכו זה עם זה סביב נושא ירושלים, ובכלל זה כיצד תקום מלכות בית דוד?.

ובכן, בואו וננסה להתבונן פנימית, בשאלה העצמית, או ליתר דיוק בתשובה אליה: קורונה, משיח, גאולה: הרי שבאותו הזמן 'אין מלך ולא נשיא', 'נסגרים שערי פרנסה וכלכלה', 'ננעלים דלתי שחקים', 'מביא הקב"ה חולאים רעים ודבר ומגפה', 'ממיתים מאומות העולם אלף אלפים בכל יום'.

לפיכך, או בכל זאת (ועל אף הדעת), או לפחות לעתים, נראה כי עודנו קטנים מלהבין כל, על אף שאיפתנו.

הרב דניאל עשור
הרב דניאל עשור

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: