מבזקים

עו"ד ורד בוסקילה מונתה לתפקיד מניעת הטרדה מינית בספורט

תוכן עניינים

מי שהיתה שייטת אולימפית בעבר אתונה 2004, בייג'ינג 2012 ולונדון 2012, עו"ד ורד בוסקילה מונתה לתפקיד הממונה למניעת הטרדה מינית ומוגנות בספורט

מימי קרוננברג | כ"ו בתשרי תשפ"א | יום רביעי 14 באוקטובר 2020 | מערכת ישראל ניוז

עו״ד ורד בוסקילה, סמנכ״לית לפיתוח עסקי בוועד האולימפי, תחליף את שלומית ניר טור שמונתה לתפקיד זה באפריל 2018 והיתה הממונה הראשונה בוועד האולימפי בישראל ובאירגוני הספורט בכלל, שהוסמכה, הוכשרה ומונתה לתפקיד זה.

במהלך כהונתה הטמיעה באיגודי הספורט האולימפיים ואירגוני הרוחב את התקנון למניעת הטרדה מינית ומוגנות בספורט, הראשון מסוגו בספורט בישראל ובין המתקדמים בתקנוני הספורט בעולם שנכתב ע״י עו״ד אורי קידר, חבר הוועדה לשוויון מגדרי בוועד האולימפי בישראל בראשותה של סוזי יוגב.

מאז הוקמה הוועדה לשוויון מגדרי התקיימו השתלמויות בנושא, פורסם מידע כתוב למערכות הניהול בספורט, לספורטאים וספורטאיות, למאמנים ולמאמנות וראשי הארגונים, נפתחה קטגוריה בנושא באתר הרשמי של הוועד האולימפי בישראל והתקיימה הוועידה הבינלאומית הראשונה לספורט ומגדר של הוועד האולימפי בישראל שאורגנה בשיתוף עם המכללה למורים לחינוך גופני ע"ש זימן במכון וינגייט ועסקה בנושאים אלו.

"אנו מודים לשלומית ניר טור על תקופת עשייה משמעותית ומאחלים לורד בוסקילה הצלחה בתפקיד חשוב זה בנוסף על תפקידיה בוועד האולימפי בישראל. אנו מוקיעים כל תופעה של הטרדה מינית או פגיעה בכבוד האדם ונמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות על מנת להבטיח לספורטאים ולספורטאיות כמו גם למאמנים והמאמנות מרחב בטוח ומוגן" אמרה יו"ר הוועדה לשוויון מגדרי סוזי יוגב.

עו"ד ורד בוסקילה באדיבות הוועד האולימפי 
עו"ד ורד בוסקילה באדיבות הוועד האולימפי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: