מבזקים

חברת ההייטק 3d Signals קלטה 4 ספורטאיות אולימפיות לשירותיה

תוכן עניינים

חברת הייטק 3d Signals מאמינה בקליטת ספורטאים הישגיים בכירים בישראל כעובדים בחברה עם סיום הקריירה התחרותית שלהם. בשלוש השנים האחרונות, קלט המנכ"ל אריאל רוזנפלד לעבודה בחברה ארבע ספורטאיות בכירות

רפאל קוק | כ"ד בתשרי תשפ"א | יום שני 12 באוקטובר 2020 | מערכת ישראל ניוז

חברת ההייטק 3d Signals עוסקת בייעול תהליכי ייצור ושיפור תפוקה במפעלים, על ידי הטמעת מערכות ניטור על מכונות. בשלוש השנים האחרונות, קלט המנכ"ל אריאל רוזנפלד לעבודה בחברה ארבע ספורטאיות בכירות: הראשונה שהתקבלה לעבוד בחברה (ב-2018) היא הגולשת האולימפית מעיין דוידוביץ' (בייג'ינג 2008 וריו 2016) אותה הכיר בעבר. אחרי קליטתה המוצלחת של דוידוביץ' בעבודה וביוזמתה, חבר רוזנפלד לתכנית היום שאחרי של הוועד האולימפי בישראל, ששמה לה למטרה לסייע וללוות ספורטאים במעבר מהקריירה הספורטיבית לקריירה האזרחית ועושה מאמצים רבים לשילוב ספורטאים וספורטאיות בעבודה במגזר העסקי.

מאז החיבור קלט רוזנפלד שלוש ספורטאיות חברות הסגלים האולימפיים של ישראל: הסייפת ניקול טל, הטריאתלטית פאני בייסרון דרמון ובחודש שעבר הצטרפה לחברה הג'ודאית ירדן מאירסון שהודיעה לאחרונה על פרישה מפעילות תחרותית ומסיימת את לימודיה כמהנדסת תעשייה וניהול.

אריאל רוזנפלד (47) מנכ"ל 3d Signals שפיתחה פלטפורמת ענן מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת למפעלים לבצע בצורה פשוטה, חסכונית ובלתי פולשנית מעבר למפעל חכם. החברה נחשבת למובילה בתחום המהפכה התעשייתית הרביעית בעולם או כפי שהיא מכונה בלע"ז מהפכת ה – Industry 4.0. רוזנפלד, מהנדס תעשייה וניהול וספורטאי מצליח בזכות עצמו, מאחוריו ניצחונות בעשרות מרוצי אולטרה מרתון בארץ ובעולם לאורך קריירה של 12 שנים.

הוא מחזיק בשיא הישראלי לריצה במשך 24 שעות ללא הפסקה, 227 קילומטרים, ומנצח מרוץ 100 מייל (161 קילומטרים) בברלין ב- 2016. רוזנפלד מאמין שהצלחתה של חברה קשורה באופן הדוק לאיכות האנשים העובדים בה והגדיר שלושה ערכים חשובים כנר לרגליו: להגיע לתוצאות ללא תירוצים, לקחת אחריות ולשמור על צניעות.

כשהוא מגייס עובדים ל- 3d Signals, עוד בטרם הוא בודק את הרקע המקצועי שלהם, הוא בודק את ההתאמה שלהם לערכי החברה. "אני מאמין שספורטאים הישגיים שהוכיחו תכונות אלו במשך כל הקריירה הספורטיבית שלהם, יכולים להביא את הערכים האלו גם לעולם ההייטק. אני שמח להשקיע בהם ולהיות עבורם בית הספר לתוכן הספציפי בו הם אמורים לעסוק" מסביר אריאל רוזנפלד את תפיסת עולמו.

"אני נהנה מתהליך ההשקעה באנשים הכי טובים שיש, בעלי מוטיבציה שאי אפשר למצוא כמוה בשום מקום. גייסתי את הספורטאיות כשלא היה לי תפקיד פתוח עבורן ותוך תקופה קצרה התאמתי להן תפקיד. לאנשים טובים ואיכותיים יש מקום בכל עסק מסחרי, ובפרט אצלנו ואני שמח לפגוש כאלה" הוסיף רוזנפלד.

לימור מזרחי מנהלת תכנית היום שאחרי בוועד האולימפי בישראל אמרה: "אנחנו גאים שבמחזור האולימפי האחרון תכנית היום שאחרי סייעה ללא פחות מעשרה ספורטאים להשתלב בשוק העבודה בחברות מובילות במשק הישראלי לצד סטארטאפים ולתמוך בהם במעבר מקריירת הספורט המקצוענית לעבודה בתחום בו למדו בשילוב ערכי הספורט ההישגי הכל כך מוערכים בעולם העסקי".

הסייפת ניקול טל, שזכתה במדליית ארד באוניברסיאדה 2019, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה, התקבלה לעבודה בחברת 3d Signals ביוני 2019 וכיום משמשת כמנהלת מוצר . ניקול מספרת: "עם סיום לימודי התואר חיפשתי עבודה גמישה שתאפשר לי להמשיך לעסוק בפעילות הספורטיבית. בכל המקומות שהתראיינתי ציינו את התרשמותם אבל הודיעו כי לא יוכלו להעסיק אותי כיוון שאני ספורטאית פעילה. נחשפתי לתכנית היום שאחרי של הוועד האולימפי בישראל ולימור מזרחי ולימור גזית ליוו אותי בתהליך חיפוש העבודה. קורות החיים שלי הגיעו לידיו של אריאל רוזנפלד וכל השאר זה היסטוריה"

באדיבות הוועד האולימפי בישראל
באדיבות הוועד האולימפי בישראל
באדיבות הוועד האולימפי בישראל
באדיבות הוועד האולימפי בישראל
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: