מבזקים

אלביט מערכות אמריקה תייצר מערכות למסוקי צבא ארה"ב

תוכן עניינים

אלביט מערכות ביצעה החודש שלוש עסקאות בהיקף של למעלה מ-100 מיליון דולר. חברה הבת בארה"ב זכתה בחוזה בסך 50 מיליון דולר לאספקת מערכות למסוקים עבור צבא ארה"ב

רן לוי | י"ט בתשרי תשפ"א | יום רביעי 7 באוקטובר 2020 | מערכת ישראל ניוז

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי החברה הבת שלה בארצות הברית, אלביט מערכות אמריקה, זכתה בחוזה מסגרת לכמות וזמן בלתי קבועים בעלות סכום גג של כ-50 מיליון דולר, לייצור חלקי חילוף לתמיכה במערכת ראיית לילה לתצוגת קסדה מסוג ANVIS HUD של צבא ארה"ב.

החוזה יבוצע על פני תקופה של חמש שנים התקבל מאגף הלוגיסטיקה של צבא היבשה של ארה"ב (Defense Logistics Agency). הזמנה ראשונה בהיקף של כ-17.9 מיליון דולר במסגרת חוזה זה התקבלה לאחרונה, לאספקה עד 2023.

מערכת הראש ANVIS HUD היא מערכת תצוגה ליום וללילה אשר מתחברת לקסדות של טייסי המסוקים של צבא היבשה ומאפשרת לראשי הטייסים, להישאר זקופים ולהתבונן אל מחוץ למטוס, כאשר כל המידע הרלוונטי מוצג מול עיניהם, במקום להביט למטה או לתוך תא הטייס בכדי לראות את המידע מהסנסורים השונים.

רענן הורוביץ
רענן הורוביץ

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אמר: "אספקה חלקי חילוף ל- ANVIS HUD מאפשרת את זמינות הציוד לטייסי צבא היבשה של ארה"ב לתמיכה במוכנות של כלי הטייס. לאלביט מערכות אמריקה היסטוריה ארוכה של אספקת ה- ANVIS HUDואנו מסורים להמשך אספקת המערכות הללו אשר מסייעות לביצועים, מגבירות את ההתמצאות הסביבתית של המפעיל ובסופו של דבר את בטיחות הלוחם".
מערכת מסוג זה נמצאת בשימוש מבצעי על כ- 3,000 מסוקים בזרועות השונות בצבא ארה"ב. בשימוש של הארמי, חיל הים, מארינס וחיל האוויר.

עסקה זו מצטרפת לשתי עסקאות של אלביט מערכות מתחילת אוקטובר: החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב זכתה בחוזה בסך 35 מיליון דולר לאספקת תמיכה עבור מטוס ה-V-22 של חיל הים האמריקני ( דיווח של אלביט מערכות 5.10.20 וזכייה בחוזה בהיקף של 33 מיליון דולר לאספקת מערכות רדיו עבור צבא באסיה-פסיפיק דיווח של אלביט מערכות 1.10.20

מערכת ראיית לילה לתצוגת קסדה
מערכת ראיית לילה לתצוגת קסדה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: