מבזקים

אלביט מערכות אמריקה תספק תמיכה למטוסי V-22 של חיל הים האמריקאי

תוכן עניינים

אלביט מערכות מדווחת על 2 עסקאות בהיקף כספי של 68 מיליון דולר מתחילת אוקטובר והרחבת הפעילות בגרמניה: חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב זכתה בחוזה בסך 35 מיליון דולר לאספקת תמיכה עבור מטוס ה-V-22 של חיל הים האמריקאי

איציק דנן | י"ז בתשרי תשפ"א | יום שני 5 באוקטובר 2020 | מערכת ישראל ניוז

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי חברה בת שלה בארצות הברית, אלביט מערכות אמריקה זכתה בחוזה במחיר קבוע בהיקף של כ-35 מיליון דולר מפיקוד הרכש של חיל הים האמריקני עבור תיקון יחידות מסוג line-replaceable units לתמיכה במטוס ה.V-22- התיקונים יבוצעו בפורט וורת', טקסס ובטלגדה אלבמה, והחוזה יבוצע עד אוקטובר 2025.

לפני ימים אחדים (01/10) דיווחה אלביט על זכייה בחוזה בהיקף של 33 מיליון דולר לאספקת מערכות רדיו עבור צבא באסיה-פסיפיק. אלביט מערכות זכתה בחוזה בהיקף של כ-33 מיליון דולר לאספקת מערכות רדיו טקטי ללקוח באסיה-פסיפיק. החוזה יבוצע במהלך תקופה של 12 חודשים.

קישור לכתבה בישראל ניוז: https://israel-news.co.il/archives/23799

במסגרת החוזה תספק אלביט תספק לחיל התותחנים ולחיל הרגלים של הלקוח מערכות רדיו טקטיות הכוללות תצורות רכובות, נישאות וידניות. מערכות הרדיו כוללות יכולות רשת מתקדמות המאפשרות שירותי העברת קול ומידע אמינים ומאובטחים לטווחים ארוכים. הזכיה בחוזה זה הנה בעקבות החלטת הלקוח מהעת האחרונה, לצייד את הצבא שלו בפתרונות לוחמה רשתית נוספים של אלביט מערכות, הכוללים רדיו תוכנה מסוג E-LynX ומערכות שליטה ובקרה מסוג TORCH-X.

אלביט מערכות מחזקת את הפעילות שלה בגרמניה החברה הבת "טלפונקן" תהפוך ל"אלביט מערכות דוישטלנד". החברה מחזקת את הפעילות העסקית שלה בגרמניה, וממתגת את החברה הבת הגרמנית שבבעלותה, טלפונקן, כאלביט מערכות דויטשלנד. את החברה ינהל תומס נוצל, ששימש כמנכ"ל טלפונקן בעשר השנים האחרונות.

החברה מספקת שורה ארוכה של מערכות לצבא גרמניה בהן מערכות לייזר מסוג דירקם להגנה על מטוסים, ומערכות לוחמה אלקטרונית לחיל האוויר הגרמני; מערכות רדיו ומכשירי ראיית לילה לצבא היבשה הגרמני; וכן שורה של מערכות תקשורת לחיל הים של גרמניה. לאחרונה אף נבחרה אלביט לספק מערכות תצוגת ראש אזרחיות לטייסים של משטרת גרמניה.

לחברת טלפונקן, שבסיסה בעיר Ulm, מסורת רבת שנים של אספקת פתרונות איכותיים לצבא גרמניה. בשנים האחרונות החברה ממנפת את יכולות המחקר והפיתוח שלה, כמו גם את המצוינות שלה בתחום ההנדסה והייצור לטובת התמקדות בגיוון תחומי הפעילות. החברה צומחת בהתמדה והוסיפה לפעילות שלה מגוון טכנולוגיות מפורטפוליו אלביט, וביניהן: אלקטרואופטיקה, לוחמה אלקטרונית, מערכות להגנה מפני טילי כתף, רדיו תוכנה, סייבר, כלים בלתי מאוישים, מערכות שליטה ובקרה ואחרות.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, ציין: "גרמניה היא שוק חשוב עבור אלביט מערכות. אנו פועלים בגרמניה כבר שנים רבות במהלך בנינו בקפדנות את יכולות ההנדסה והייצור שלנו במדינה ופיתחנו שיתופי פעולה עם חברות מקומיות מקומיות."

כמה נקודות: תקציב הביטחון הגרמני עמד בשנת 2020 על כ-50 מיליארד דולר. בחציון הראשון של 2020, 76% ממכירות אלביט בוצעו בשוק הבינלאומי מכירות אלביט לשוק האירופי הסתכמו בכ-1.2 מיליארד ₪ בחציון הראשון של 2020

יח"צ אלביט מערכות ישראל
יח"צ אלביט מערכות ישראל
יח"צ אלביט מערכות ישראל
יח"צ אלביט מערכות ישראל
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: