מבזקים

איך להתאפר עם 5 מוצרים בלבד

תוכן עניינים

איך להתאפר עם חמישה מוצרים בלבד.

שלום לכולן, שמי שני דהן. גדלתי במזכרת בתיה וכל חיי אהבתי איפור, טיפוח, שיער וכל מה שמסביב. למדתי איפור שיער במקום שתמיד חלמתי ללמוד, אצל  ירין שחף. בלי לזלזל חלילה באף אקדמיה אחרת, כולם טובים וכולם מקצועיים, אבל היה לי חלום ללמוד אצלו.
אז היום נלמד איך להתאפר עם חמישה מוצרים בלבד. חלקם ניתנים לרכישה ברשתות הפארם וחלקם בחנויות אחרות. חלקם מעט יקרים וחלקם אף נחשבים לזולים.
מייקאפ: דאבל וור של אסתי לאודר (כל אחת צריכה להתאים לה גוון לפי הצוואר ומעלה, לא לנסות להתאים לפי כף היד. גוון המייקאפ שלי הוא 3W1) שנותן כיסוי מלא ומושלם, בנוסף, הוא מכיל בתוכו SPF 10 שזה למעשה מקדם הגנה מפני השמש, ניקח ספוגית או מברשת ונעבוד בטפיחות מהירות, עד שנכסה את כל הפנים, לא למרוח את המייקאפ כי זה משאיר סימני מריחה ונראה לא טוב, תזכרו – לעבוד בטפיחות.
לאחר מכן, נעבור לברונזר: שימר של פלורמר, שנקרא Dual Gold, בברונזר אנו נשתמש כדי לתת לעור גוון שזוף יותר, וגם כדי לחטב את עצמות הלחיים, צידי האף, מסגרת המצח ומסגרת הפנים ואז נעבור לשימר, אותו נניח מעל עצמות הלחיים ובמרכז האף, שגם נקרא "גשר האף".
לאחר מכן, נעבור לגבות, אנו נשתמש בצללית A/B של חברת "WOW", שהיא מכילה שני גוונים, גוון אחד כהה (חום כהה) וגוון שני בהיר(ירוק זית-חאקי, שזה הגוון שאני משתמשת בו, מתאים בעיקר לבנות עם שיער בלונדיני/צבוע, ניקח מברשת לגבות, ופשוט נמלא את המקומות החסרים.
נעבור לחלק האהוב עליי, מסקרה. אנו נשתמש במסקרה של לוריאל, שנקראת "False Lash Wings – Midnight Black", אני אוהבת שרואים את הריסים שלי, לכן אני מניחה לפחות שתיים-שלוש שכבות של מסקרה, אתן תעשו איך שאתן אוהבות.
ולסיום הגדול, אנו נשתמש באודם של חברת MAC, גוון מהמם שנקרא – Matte Velvet Teddy.
במדור הבא, אני אתן לכן טיפים לאיפור מקצועי שתוכלו לעשות לבד, נלמד על מופרלוגיית הפנים(איך לחטב, איך להדגיש איזורים שיפים אצלנו, ואיך לטשטש איזורים פחות מחמיאים.
תישארו מעודכנות, ואם יש לכן שאלות, תוכלו לשלוח לי הודעה למייל.

[email protected]
וניתן להוסיף אותי בפייסבוק שלי – Shani Dahan Makeup, לעקוב אחריי באינסטגרם שלי – shanidahan_makeup.

 

מאת: שני דהן

5-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9d

 

%d7%a9%d7%a0%d7%99

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: