מבזקים

מאות מאבטחים שמרו על פרנסתם בעקבות המיזוג בין צוות 3 לנירטל

תוכן עניינים

למרות התפרצות נגיף הקורונה שגרמה להשבתת ענף הטיולים, מאות עובדים נשארו לעבוד בחברה ומועסקים בסניפי בנקים ומתחמי בידוק בעקבות מיזוג בין צוות 3 וחברת נירטל

אהרון קלפה | י"ג באב תש"פ | יום שני 3 באוגוסט 2020 | מערכת ישראל ניוז

שנה אחרי המיזוג בין החברות צוות 3 ונירטל מסתבר כי המהלך הניב פרי והציל את מקור פרנסתם של מאות עובדים. הבעלים של נירטל ניר שאול: "מהלך מיזוג החברות הוכיח את עצמו ושימרנו כוח אדם מקצועי ומיומן" המנכ"ל והבעלים של קבוצת צוות 3 ניר גלבוע: "עובדי האבטחה הוגדרו כחיוניים להמשך תפקודו של המשק גם בעת המשבר הנוכחי".

חברת נירטל, פעילה מזה 24 שנה ומתמחה במתן שירותי אבטחה לטיולים, משלחות, אירועים, ועזרה ראשונה, מגישי עזרה ראשונה וחובשים. החברה מספקת שירותים, בין היתר, למוסדות חינוך, מחנות נוער ולקרן קיימת לישראל. מעבר לכך, החברה מלווה מדי שנה כ-400 סיורי "תגלית" בארץ ומשלחות נוער כאשר בשנה ממוצעת מדובר בכ-20 אלף ימי טיול, ומעסיקה מאות עובדים מצפון ועד דרום.

לפני כשנה, כשבעלי החברות החליטו על מיזוג, ניר שאול הבעלים של נירטל תיאר את המהלך כך: "זיהיתי שאם אנחנו כחברה נחשבת נוכל להישען על פלטפורמה של חברה איכותית ובריאה כמו צוות 3, נוכל להגיע להרבה יותר. חשבתי שכדאי להתמזג עם חברת אבטחה מאוד גדולה שיש לה מספר סניפים קיימים ויודעים לגייס כוח אדם באזורים שונים והחלטתי שזה הזמן המתאים. יש לי אמון מלא בבעלים שלה, ניר גלבוע והצוות הניהולי תחתיו. לצוות 3 סניפים מדרום ועד צפון כך שהם יהוו מכפיל כוח בגיוס כוח אדם ובתשתיות הלוגיסטיות ובכך להגדיל את פעילות החברה".

כיום, שנה אחרי המיזוג, מסתבר כי המהלך הניב פרי והציל את מקור פרנסתם של מאות עובדים. הסיבה היא שכעת, בשל מגבלות על המשק וההתמודדות עם נגיף הקורונה, ענף אבטחת הטיולים נפגע פגיעה אנושה כאשר מערכת החינוך הושבתה, בוטלו טיולים ומחנות הקיץ וגם אירוח משלחות מחו"ל אינו רלוונטי בשל סגירת השמיים. העובדים, שנאלצו להישען על ליווי הטיולים והמשלחות, היו עלולים בנקל למצוא את עצמם ללא עבודה.

וכך, בניגוד לחברות שונות בענף אבטחת הטיולים, המיזוג בין צוות 3 ונירטל הוכיח את עצמו במבחן הזמן, ונכון להיום, מאות העובדים נשארו לעבוד בחברה. במקום אבטחת טיולים ומשלחות, הרי שהמאבטחים ממלאים משימות הקשורות לקורונה: הם פזורים בעשרות סניפי בנקים, מתחמי בידוק ועמדות סקירה, בדגש על משימות בקרת כניסה וסקירות מבקרים באתרים שונים ברחבי הארץ.

ניר שאול: "בעוד שהמשבר בענף אבטחת הטיולים גרם לחברות דומות להיקלע לקשיים ולהרים דגל לבן, הרי שעבור נירטל, המיזוג עם צוות 3 פתר את המשבר. כך שימרנו כוח אדם מקצועי ומיומן ובזכות העובדים אנו שומרם על קיומה וחיוניותה של החברה. במקום אבטחת טיולים ומשלחות, העובדים מנוידים לטובת משימות השעה".

לדברי המנכ"ל והבעלים של צוות 3, ניר גלבוע: "אני שמח שלמרות התקופה הקשה הצלחנו לשמור על מקום פרנסתם של מאות עובדים, וזאת לאור הפריסה הרחבה של קבוצת צוות 3".

ניר שאול וניר גלבוע, הכירו לפני כ-30 שנה, כאשר עברו הכשרה בבית הספר ללוחמה בטרור. ניר שאול הוא בוגר ימ"מ, פיקד על צוותים של אבטחת אישים בצבא. לפני חמש שנים פיתח ניר שאול פטנט מקורי-מתקן לפאוץ' ללוחמים לטובת שחרור רימונים בקלות. לפיתוח זה שותף גם גלבוע במסגרת חברת פל"מ – פתרונות לחימה מתקדמים.

ניר שאול הבעלים של נירטל. צילום | אורנית קידר חברת פל"מ (acs)
ניר גלבוע מנכ"ל ובעלים של צוות 3 צילום | אורנית קידר חברת פל"מ (acs)
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: