מבזקים

קורס ברמנים – כל מה שרציתם לדעת

תוכן עניינים

קורס ברמנים הוא אחד הקורסים הכי נחשקים בקרב צעירים בני 18-28 . בסקר מקיף שכלל 12,500 בנים ובנות בקרב קבוצת גיל זו, הם נשאלו "איזה קורס הכי מגניב בעיניכם שהייתם רוצה ללמוד" ?

72% אמרו קורס ברמנים, 10% אמרו קורס מאמני כושר, 6% אמרו קורס מצילים, 5% אמרו קורס פיתוח אפליקציות, 7% מנו קורסים אחרים.

מכאן עולה השאלה מדוע קורס ברמנים ניצח בפער ענק ? המסקנות יחסית ידועות ומתחילות בזה שאחרי קורס ברמנים מקצועי שאורכו חודש וחצי אפשר להתחיל לברמן בברים ומועדונים ולהרוויח כסף שלא מרוויחים בשום מקצוע אחר – 400-1000 ₪ בערב אחד. הדבר השני הוא שאתם מבלים ומשלמים לכם על כסף – מי לא היה חולם על זה. דבר שלישי, ניתן לעבוד בכל העולם. בא לכם לטוס לחו"ל, יש לכם מקצוע בינלאומי בידיים, זה הזמן לחיות את החיים הטובים, זאת תקופה שלא תחזור, אז נצלו אותה כמו שצריך. בנוסף, ניתן לשלב את עבודת הבר עם מקצוע נוסף, לימודים ועוד.

היכן לומדים קורס ברמנים ?

קורס ברמנים לומדים בבית ספר לברמנים. בישראל קיימים מספר בתי ספר לברמנים, כולם טובים ומקצועיים. בבר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל יש יתרון משמעותי על פני בתי ספר לברמנים אחרים – תעודה בינלאומית לברמנים מטעם האיגוד הבינלאומי לבתי ספר לברמנים, והשמה לעבודה בסיום הקורס. כן, מסדרים לכם עבודה בסיום הקורס בברים בסביבת המגורים שלכם או היכן שתרצו. מדובר ביתרון משמעותי למי שרוצה להיות ברמן/ברמנית אחרי הקורס.

מה לומדים בקורס ברמנים ?

בקורס ברמנים מקצועי לומדים על כל משפחות האלכוהול והקוקטיילים. כל מפגש בקורס אורך כ 4 שעות ונחלק לחלק עיוני שבו יושבים על הבר ולומדים כל מפגש נושא אחר – וודקה וג'ין, רום וטקילה, וויסקי וברנדי, ליקרים, יינות ובירות ועוד. תכירו את ההיסטוריה של המשקאות, תהליכי הייצור שלכם, תטעמו מגוון משקאות ותטעמו קוקטיילים קלאסיים שהפכו לאבן דרך בתרבות הקוקטיילים. החלק השני בכל שיעור הוא החלק המעשי שבו נכנסים מאחורי הבר לתרגל טכניקות מזיגה, צורות הגשה והכנת קוקטיילים בכל מיני סגנונות. חלק זה מלווה במוסיקה, תאורת ערב ואווירת בר מטורפת – קורס ברמנים הוא באמת קורס חובה לכל צעיר וצעירה שאוהבים ברים, חיי לילה ו"סמול טוק" עם אנשים.

היכן בארץ מתקיימים הקורסים ?

תלוי באיזה בית ספר לומדים, יש בתי ספר קטנים עם סניף אחד או שניים ואז תצטרכו להגיע, ויש בתי ספר גדולים כמו בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים עם סניפים בפריסה ארצית, כך שכנראה יש סניף קרוב לבית שלכם. סניפי בר מאסטר פרוסים ברחבי הארץ מהצפון ועד הדרום-

  • קורס ברמנים בתל אביב מתקיים בבר הרובי ברחוב ירמיהו 7 , ובבר המילק ברחוב רוטשילד 6. בסניף תל אביב תוכלו ללמוד קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף וקורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי. מדובר בשני ברים מאוד נחשבים בתל אביב כך שאתם צוברים ניסיון מעשי כבר במסגרת הקורס
  • קורס ברמנים בהרצליה מתקיים בבר הגרגא ברחוב משכית 27. בר הגרגא נחשב לדאנס בר הכי מצליח באיזור השרון. בסניף הרצליה תוכלו ללמוד קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף וקורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים בבאר שבע מתקיים במועדון ה11 ברחוב יהודה הנחתום 10 . מדובר במועדון בעל עיצוב ייחודי. בסניף באר שבע תוכלו ללמוד קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף וקורס ברמנים על חשבון הפיקדן הצבאי.
  • קורס ברמנים בירושלים מתקיים בבר המונקו ברחוב בן סירא 18. מדובר בדאנס בר הכי מצליח בירושלים. בסניף ירושלים תוכלו ללמוד קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף וקורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים בחיפה מתקיים בבר האלפנט ברחוב האצטדיון 4. מדובר בבר הכי וותיק בחיפה – מעל 15 שנה של פעילות. בסניף זה תוכלו ללמוד קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף וקורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי.
  • קורס ברמנים באשדוד מתקיים בבר הנאפופו ברחוב התקשורת 15. זהו הפאב הכי וותיק ומוכר שיש בעיר אשדוד – מעל 16 שנה של פעילות. בסניף זה ניתן ללמוד קורס ברמנים מקצועי וקורס ברמנים מקיף

2 ברמנים

כמה מרוויחים ברמנים ?

ברמנים מרוויחים לא מעט כסף, זוהי העבודה שתכניס לכם הכי הרבה כסף. השכר בבר נמדד לפי משמרת ולא לפי חודש מפני שיש ברמנים שעובדים חצי משרה (סטודנטים למשל), יש ברמנים שעובדים שליש משרה (כאלה שעובדים בעוד עבודה) ויש ברמנים שעובדים משרה מלאה (הכי שווה). השכר הממוצע לברמנים עומד על 400-1000 ₪ במשמרת (כולל שכר וטיפים), ותאמינו או לא, יש גם ברמנים שמגיעים ל 1500 ₪ למשמרת, אבל מדובר במקרים מיוחדים.

איזה תעודה מקבלים אחרי קורס ברמנים ?

יש בתי ספר לברמנים שיעניקו לכם תעודה פרטית שהם מנפיקים, ויש בתי ספר לברמנים, כמו בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל שיעניקו לכם תעודה בינלאומית מטעם האיגוד הבינלאומי לבתי ספר לברמנים A.S.B.W . תעודה בינלאומית לברמנים תפתח לכם דלתות במידה וחשבתם לעבוד גם בחו"ל. ומעבר לזה, תעודה בינלאומית מעידה על הסטנדרטים של הקורס. מכאן, השיקולים לכם היכן ללמוד קורס ברמנים.

איך מוצאים עבודה אחרי קורס ברמנים ?

אחרי שסיימתם קורס ברמנים באחד מבתי הספר לברמנים זה הזמן להתחיל את הקריירה שלכם מאחורי הבר. מציאת עבודה אחרי קורס ברמנים יכולה להיות פשוטה וקלה או קשה ומסורבלת – תלוי איפה למדתם. לבר מאסטר- ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל יש מחלקת השמה לעבודה שדואגת לכל הבוגרים למצוא מקומות עבודה בסיום הקורס בהתאם לסביבה שלם ובהתאם לסגנון שלכם. אם לא למדתם בבר מאסטר זה לא אומר שלא תוכלו לעבוד אחרי קורס ברמנים, אתם פשוט תצטרכו לעבור בברים ולהתחיל לשאול אם צריכים ברמנים, לא הדבר הכי נעים לעשות אבל אין הרבה ברירות.

למי מתאים קורס ברמנים ?

בעיקרון, לכל אחד. אם אתם אוהבים את חיי הלילה, אוהבים מוסיקה, אוהבים להכיר אנשים ובא לכם גם להקפיץ איתם צ'ייסרים, כנראה שהעבודה הזאת מתאימה לכם בול. תחום הברים בישראל נפוץ בקרב צעירים וצעירות בגילאי 18-30, באירופה ובארה"ב תפגשו ברמנים גם בני 50 ו 60. בשורה התחתונה אין גיל לברמן או ברמנית, אם אתם מתחברים לתחום ואוהבים להרוויח כסף טוב אל תהססו, הירשמו לקורס ברמנים באחד מבתי הספר לברמנים בישראל.

ברמנים 1

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: