מבזקים

חיטוי נגד קורונה לעסקים ופרטיים – בשיטת הערפול

תוכן עניינים

גיליתם מקרה של חולה קורונה בעסק או בבית?
הזמינו חיטוי נגד נגיף הקורונה בערפול והשיבו את העסק לפעילות מלאה תוך כמה שעות.

נגיף הקורונה שמשגע את העולם ביקר בחברה או בבית שלכם? הוא ממש לא חייב להישאר שם ולהשבית אתכם: חברות הי – טק, מלונות, רשתות ובתי אבות מזמינים חיטוי נגד הנגיף, בשיטת הערפול, מחברת 'נלחמים בקורונה' ונהנים מחזרה לשגרה תוך כמה שעות.

אל תשביתו את העסק או הבית: חיטוי נגד וירוסים המוענק בחברתנו הינו בשיטת הערפול, השיטה המהירה והמקצועית ביותר על פי הנחיות משרד הבריאות. אתנו, אינכם נדרשים לפנות ציוד מהמתחם המחוטא ואתם נהנים מחזרה לפעילות מלאה של החברה, לאחר החיטוי, תוך מספר שעות.

עבור שירות מהיר של חיטוי נגד נגיף קורונה למשרדים ולבתים – לחץ כאן
כאמור, חיטוי בשיטת הערפול מחברת 'נלחמים בקורונה', מאפשר לכם לחטאות את המשרד או הבית נגד נגיף קורונה בחזרה מהירה לשגרה, כאשר החיטוי נעשה על פי הנחיות משרד הבריאות.

כיצד? בשיטת חיטוי בערפול, החיטוי מתבצע בערפול – ללא התזות ומשקעים וללא חשש לקורוזיה. החיטוי בערפול, המקצועי והבטיחותי, נעשה בכל משטח, גם על מחשבים מסמכים וציוד יקר, ללא נזק וללא תחושת דביקות. לכן, בשיטה זו, אין צורך בפינוי ציוד מאחר ואין תחושת רטיבות או תחושה דביקה כלל וכך מתאפשרת חזרה זריזה ומהירה יותר לשגרה.
השירות עבור חיטוי נגיף קורונה מתבצע על פי ההוראות המדויקות של משרד הבריאות, לרבות הציוד הנדרש הכולל חומר חיטוי מאושר וציוד מגן מלא לעובדים: משקף, מסכה, סרבל עבודה וכפפות.

החזירו את החברה לשגרה – הזמינו חיטוי נגד קורונה עכשיו

אחד העובדים לקה בקורונה והעובדים חוששים לחזור לעבודה?
רוצים להעניק ביטחון לעובדים במקרה של חולה קורונה במתחם החברה?

חברתנו – 'נלחמים בקורונה' ביצעה חיטוי קורונה למשרדים במעל 300,000 מ"ר משרדים ברחבי גוש דן. השירות שלנו עבור חיטוי קורונה הוא מהיר וזמין ומתבצע תוך 3 שעות מרגע הקריאה.

דברו אתנו – לפרטים ולמידע נוסף צלצלו: 050-520-11-55

חיטוי קורונה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: