מבזקים

אילת: שלב ראשון בפרויקט נופי בראשית יוצא לדרך

תוכן עניינים

הונחה אבן פינה לשלב הראשון בפרויקט נופי בראשית בשטח של שבעה מגרשים ברובע 11 בשכונת שחמון באילת

רון אטיאס | ח' בחשוון תש"פ | יום שני 26 באוקטובר 2020 | מערכת ישראל ניוז

מדובר בסנונית ראשונה בפרויקט בניה של 52 יחידות דיור, מחציתן דירות גן ומחציתן דירות גג. בכל הדירות קיימת אופציה לבריכה פרטית בחצר רחבת ידיים, והן פונות לנוף המדברי של העיר. שיווק השלב הראשון כמעט הסתיים והשלב השני בו ייבנו 36 יח"ד עומד לצאת לשיווק בשבועות הקרובים.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס: "אנחנו שמחים ונרגשים להניח אבן פינה אשר מהווה את יריית הפתיחה להקמת הפרויקט הראשון שלנו בעיר. לצורך הקמת הפרויקט, בחרנו באנשי המקצוע הטובים ביותר בעיר, במטרה להעניק לתושבי אילת הזדמנות לרכישת דירה בסטנדרט הגבוה ביותר בפרויקט הייחודי המהווה בשורה נדל"נית של ממש. לפרויקט יש ביקוש רב ובקרוב יצאו לשיווק השלבים הבאים".

דירות הגן יכללו 5 חדרים, והן ישתרעו על שטח של 140 מ"ר בממוצע. בכל דירה 2 יחידות מאסטר, הכוללות שירותים ומקלחת. לדירות הגן שתי גינות צמודות- הגינה הקדמית המשתרעת על שטח של כ-40 מ"ר, וגינה רחבת ידיים בחלק האחורי של הבית, המשתרעת על שטח של כ-120 מ"ר, עם אופציה לבריכה פרטית בחצר. מחירה של דירת גן בפרויקט עומדת בשלב זה על כ-2 מיליון ש"ח.

דירות הגג יהיו בנות מפלס אחד בלבד, ויכללו בממוצע 125 מ"ר, עם מרפסת המשתרעת על כ-80 מ"ר, ובה אופציה לבניית בריכה פרטית, כמובן. גם בדירות הגג קיימים שני חדרי מאסטר, הכוללים שירותים ומקלחת, לצד חדרי השינה הנוספים בבית. מחירה של דירת גג בפרויקט עומדת בשלב זה על 1.95 מלש"ח.

השלב הראשון של הפרויקט נמצא בבניה בימים אלו בעוד ששאר הפרויקט הנמצא בהליכי פיתוח מואצים וצפוי לכלול שבעה מגרשים עליהם תבנה קבוצת מנוס עשרות בניינים עם כ- 200 יח"ד. הפרויקט כולו יוקם כמעין מתחם, המחובר ברחוב הולנדי ולכל אחת מיחידות הדיור יוצמדו כמובן חניות מקורות ופתרונות הצללה איכותיים המיועדים לאפשר התמודדות עם תנאי החום הכבד בעיר.

פרויקט נופי בראשית
פרויקט נופי בראשית

 

 

 

 

 

 

תגיות: דירה להשקעה באילת

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: