מבזקים

טיפים לבחירת מצבר חדש

תוכן עניינים

אף פעם זה לא כיף להיתקע עם רכב שלא מניע. סיבות רבות יכולות להוביל לכך: מצבר שהתרוקן בגלל ששכחתם את האורות דלוקים, חזרתם מחופשה ארוכה שהרכב עמד תקופת מסוימת, או שפשוט המצבר סיים את תקופת חייו. אורך חיים של מצבר בממוצע זה שלוש שנים ועם תחזוקה נכונה ובדיקה של המצבר אחת לכמה חודשים, הוא יכול להחזיק לכם גם יותר שנים.

כיצד יודעים שהמצבר ברכב סיים את תפקידו?

כאשר המצבר שובק חיים לגמרי, אנו ניתקל בבעיות שונות כמו הנעה קשה, רעש של תקתוק מהסטרטר בעת ניסיון להניע את הרכב, אורות עמומים בקדמה של הרכב או אורות עמומים בלוח השעונים. בדגמים החדשים של השנים האחרונות, קיימת טכנולוגית סטארט סטופ שמודיעה על כך שהמצבר בדרך לשבוק חיים.

אורך חיים של מצבר

מצבר זה אינו עסק זול ובכדי למנוע תקלות בו ולשמור על אורך חייו לשלוש עד ארבע שנים לפחות, עליכם לעשות מספר פעולות יזומות שיאריכו את חייו:

טיפ 1 – לכבות את הרדיו והמזגן בעת כיבוי הרכב.

טיפ 2 – בדיקה חיצונית של המצבר, אחת לכמה חודשים ווידוא כי אין קורוזיה על גבי הכתבים שעל המצבר (הפלוס ומינוס).

טיפ 3 – אחת לשנה עליכם להבריש את פני שטח המצבר באמצעות מברשת הרטבה ומים.

טיפ 4 – יצאתם לחופשה ארוכה? בקשו ממישהו קרוב שיניע לכם את הרכב אחת לכמה ימים, במשך 20 דקות וללא אורות או מזגן.

האקלים בישראל והשפעתו על אורך חיי המצבר

עמידות של מצבר לרכב בעומס חום הינו אחד מהגורמים המרכזיים בשמירה על המצבר לאורך זמן ממושך. לעונות הקיץ החמות בישראל, יש השפעה ישירה על גיל ואורך חיי המצבר ובממוצע בישראל הוא לא יעלה על שלוש עד ארבע שנים. בכדי לא לקחת סיכונים ולהיות בראש שקט שהרכבתם את המצבר המתאים, אנו ממליצים לרכוש מצבר מחברה מוכרת וידועה שמבצעת התאמה של המצבר למזג האוויר והאקלים הישראלי, לדוגמא: מצברי שנפ שהוכיחו את עצמם כאיכותיים ואמינים.

איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

בכדי לוודא שאתם מרכיבים את המצבר הנכון ברכב שלכם ולמנוע תקלות שיכולות לקרות מהתקנה של מצבר לא נכון, תוכלו לפתוח את מכסה המנוע ולראות מה מורכב לכם כיום. בנוסף, בספר הרכב יש את הוראות היצרן שמסביר איזה מצבר צריך להיות מורכב ברכב. לכל החלקים ברכב. במידה ואתם לא מצליחים להבין מהי ההתאמה המדויקת של מצבר לרכב שלכם, ניתן להתקשר לגורם מוסמך כמו מוסך מורשה \ חשמלאי רכב ולהתייעץ עימם איזה מצבר כדאי להרכיב לפי סוג הרכב והשנתון.

מצברים איכותיים קונים אצל מקצוענים

החלפת מצבר ברכב שלכם זה לא עסק זול. לכן, חשוב לעשות לפני רכישת מצבר חדש השוואת מחירים ולהכיר את כל דרכי השירות והאופציות שעומדות בפניכם ויהיו הנכונות ביותר עבורכם. שירות של מקצוענים כמו אצל שיא מצברים לרכב, יספק לכם חסכון רב של עלויות וזול משמעותית ממוסכים או שירותי דרך. בנוסף, בשירות זה יגיע חשמלאי רכב מוסמך עד לאן שתבקשו עד 60 דקות ויחסוך לכם זמן רב.

Depositphotos_24093209_xl-2015 (1)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: