מבזקים

התעשייה האווירית תשתף פעולה עם חברת סימפליפיי

תוכן עניינים

התעשייה האווירית הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת סימפליפיי שתצטרף למאגד הסייבר הישראלי

אהרון קלפה | ב' באב תש"פ | יום חמישי 23 ביולי 2020 | מערכת ישראל ניוז

חברת סימפליפיי תחבור למאגד הסייבר הישראלי IC3 בהובלת התעשייה האווירית ותשווק את מוצריה גם במסגרת המאגד. הצטרפות סימפליפיי תוסיף למאגד, טכנולוגיית אוטומציה שתייעל את הטיפול באירועי סייבר ואת מרכזי הגנת הסייבר הלאומיים.

מאגד הסייבר הישראלי הוקם בתחילת 2016 בחסות משרד הכלכלה במטרה לתת מענה כולל של חברות סייבר ישראליות לדרישות של מערכים ברמה הלאומית של מדינות שונות. המאגד כולל את חברות סייבר מובילות בישראל, בהן צ'ק פוינט, מלאנוקס, ורינט, בינת, ECI, CyberX, קלירסקיי,BGProtect, CyberArk ,XM Cyber, סימפליפיי והתעשייה האווירית, שמובילה את המאגד.

המאגד מציע שילוב של טכנולוגיות הסייבר הישראליות המובילות ללקוחות בדרג הלאומי ברחבי העולם. במסגרת המאגד, הוקם מרכז סייבר לאומי במדינה באמריקה הלטינית לה נמכרה תכנית אסטרטגית לאומית להגנת סייבר, הכוללת סקרי הערכת סיכונים, הקמת מרכז מתקדם לניטור והגנה מפני מתקפות סייבר.

מנהלת מפעל הסייבר של התעשייה האווירית, אסתי פשין: "אנחנו גאים על צירופה של סימפליפיי למאגד הסייבר הישראלי. מאגד הסייבר מהווה מכפיל כוח בבואנו להציע פתרונות סייבר ברמה הלאומית למדינות ברחבי העולם, הכוללים טכנולוגיה מהשורה הראשונה, מתודולוגיה מוכחת, חדשנות מתמדת, פתרונות לשיתוף ידע, ובניית יכולת לאומית. המאגד מציע פתרונות מוכחים, מקצה לקצה, ומאפשרים ללקוחותינו חסכון משמעותי, במרכיב האינטגרציה".

מנכ״ל ומייסד משותף בחברת סימפליפיי, עמוס שטרן: ״אנו שמחים וגאים להיות שותפים למאגר הסייבר הישראלי. משבר הקורונה העצים את הצורך בפלטפורמה אשר מאפשרת לצוותי אבטחת מידע מרוחקים לשתף פעולה ולגשת למידע בפלטפורמה מרכזית על מנת להגיב במהירות וביעילות לאיומי סייבר. ארגונים ונותני שירותי סייבר מהמובילים בעולם כבר מפיקים מכפיל כח של פי 10 ויותר על ידי שימוש בפלטפורמת האוטומציה והתיאום (orchestration) של החברה ואנו שמחים על ההזדמנות לחשוף את הטכנולוגיה שלנו למערכי סייבר ברחבי העולם".

בתחום הסייבר, התעשייה האווירית מפתחת פתרונות סייבר ויכולות ייחודיות ומתקדמות להגנה, ניטור, זיהוי ופורנזיקה ומציעה ללקוחותיה מגוון יכולות להתמודדות עם איומי הסייבר השונים. התעשייה האווירית מפעילה מרכזי מו"פ וחדשנות ברחבי העולם. והיא זו העומדת בראש מאגד הסייבר הישראלי (IC3 Israeli Cyber Companies Consortium), המציע פתרונות מקצה לקצה עבור מערכי סייבר לאומיים, ואשר כולל חברות ישראליות מובילות בתחום הסייבר.

התעשייה האווירית מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי ההגנה האווירית, המכ"מים, הלווינות, הכלים הבלתי-מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר.

חברת Siemplify (סימפליפיי), המובילה בתחום האוטומציה והתיאום (orchestration) של תהליכי אבטחה ותגובה לאירועי סייבר (SOAR), מגדירה מחדש את תחום הגנת הסייבר עבור ארגונים וספקי שירותי אבטחה מנוהלים בכל העולם. הפלטפורמה של סימפליפיי מספקת מרכז בקרה מרכזי המאפשר לצוותי אבטחה (SOC) לנהל את פעולותיהם מקצה לקצה, להגיב לאיומי סייבר במהירות ובאופן מדויק וממוכן (automated) ולהחכים עם כל אינטראקציה של אנליסט. סימפליפיי הוקמה ב-2015 על-ידי מומחי מודיעין ישראליים בעלי ניסיון נרחב בניהול והדרכת צוותי אבטחת מידע במרכזים ברחבי העולם. עד היום גייסה סימפליפיי מימון בסך 58 מיליון דולר. מטה החברה ממוקם בניו יורק ויש לה משרדים בתל אביב.

אילוסטרציה | תעשייה אווירית
אילוסטרציה | תעשייה אווירית
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: