מבזקים

אנשי השיווק של 2019

תוכן עניינים

השיווק בשנת 2019 נתן במה משמעותית לפלטפורמות הדיגיטליות על פני הפלטפורמות המסורתיות, הטלוויזיה והרדיו, הוסיף להאמין במשפיענים ומובילי דעה וקבע ללא כל ספק כי התוכן הוא המלך- כאמירה בעלת כיסוי ולא כקלישאה.

בעידן הדיגיטלי יצירת תוכן חייבת להביא בחשבון את הפלטפורמה אליה הוא מיועד. מלל ארוך וכתוב המתאים לפלטפורמת העיתונות הכתובה אינו מוצא את מקומו ברשתות החברתיות ובאפליקציות, ויוצרי התוכן נדרשים ליצירתיות וחיבור לכלל הפלטפורמות על מנת לייצר תוכן חד, מעביר מסרים ונגיש, המנצל את הפלטפורמה לתועלתו.

אנשי השיווק של שנת 2019 מציגים שלל של קמפיינים מוצלחים שנולדו באמצעות חשיבה חדשנית, אשר באים הן להנחיל ערך מוסף מהותי והן לייצר תועלות שיווקיות ומיתוגיות לחברות בשוק:

מתי כוכבי – יזם "הסטורי של אווה"

מתי כוכבי הוכתר לאיש השיווק של שנת 2019 על ידי איגוד השיווק הישראלי בכנס השיווק של השנה שהתקיים בחודש ינואר בנוכחות בכירי עולם השיווק בישראל. כוכבי הוא המייסד והבעלים של חברת AGT המספקת פתרונות המשלבים LOT, מדיה חברתית ונתונים ומסייעת לארגונים, מוסדות ורשויות בפתרונות לאתגרים בתחומים שונים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

לא ההצלחה העסקית של החברות שבראשותן עומד כוכבי זיכתה אותו בפרס החשוב, כי אם יוזמה חברתית מרגשת ובעלת ערך מוסף, בה בחר להשקיע, ובשיתוף פעולה עם בתו מאיה כוכבי, נולד הפרויקט הסטורי של אווה.

הסטורי של אווה הוא יומן מצולם ואותנטי של הנערה אווה היימן מרומניה, אשר כתבה את יומנה בשנת 1944, עד להירצחה במחנה ההשמדה אושוויץ. היומן תורגם והשתמר במוזיאון הלאומי לשואה ולגבורה יד ושם, וצולם על ידי כוכבי לסדרה בת עשרות סרטוני סטורי המתארים את קורותיה, שהועלו לרשת האינסטגרם ונחלו הצלחה חסרת תקדים.

הסטורי של אווה הביא למעלה ממיליון בני נוער וצופים ברחבי העולם בתוך פחות מיממה אחת, לעקוב, להתחבר ולהכיר את הסיפור האישי של אווה ואת סיפור השואה, באופן בלתי אמצעי, נוגע ובעיקר בשפה שלהם ובמקומות בהם הם מצויים.

איגוד השיווק הישראלי העמיד וועדה מקצועית לבחירה מבין המועמדים אשר נימקה את בחירתה והגדירה את הפרויקט כרעיון מהפכני ופורץ דרך כמו גם את האסטרטגיה השיווקית יוצאת הדופן.

אסף אזולאי – בנק הפועלים

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של החודש בדצמבר 2019. אזולאי לא הסתפק בנאמנות של הלקוחות הוותיקים כי אם קרא את השוק ופזל אל דור העתיד באמצעות אלטרנטיבות טכנולוגיות וחדשניות להתנהלות פיננסית. אזולאי הוביל שינוי תדמיתי והולדת מותג חדשני וצעיר באמצעות מספר מהלכים ופיתוחים בניהם יצירת אפליקציה לפתיחה וניהול חשבון בנק ללא הגעה לסניף ובאמצעות תוכנה לזיהוי פנים, קידום אפליקציית ביט ושיתוף פעולה עם המותג הצעיר דומינוס פיצה.

וועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי נימקה את בחירתה וקבעה כי  אזולאי התווה גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי ולבצע צעדים גדולים ופורצי דרך בעולמות ה-commerce e- והטכנולוגיה.

איתן ויצמן – הפניקס

איתן ויצמן סמנכ"ל השיווק של הפניקס, בלט אף הוא בשנת 2019 ואף קטף את התואר איש השיווק של החודש בחודש אוקטובר.

ויצמן הוביל יצירת אלטרנטיבה בשוק הביטוח, כאשר החדיר את המותק הפניקס SMART- מוצר ביטוח חכם המביא בחשבון את הרגלי הנסיעה והנתונים האישיים של הנהג בעת רכישת ביטוח רכב ומאפשר מגוון של תכניות ביטוחיות בהתאמה אישית לנהג ולמשפחה.

ויצמן הוביל אסטרטגיה שיווקית הדוחקת מוצרים ביטוחיים "לא חכמים", מאתגרת את עולם הביטוח כולו ומונגשת באמצעות השחקן דרור קרן המייצר הזדהות וחיבה.

אנשי שיווק

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: