מבזקים

משפצים את הבית – לפני שבוחרים שיפוצניק

תוכן עניינים

החלטת לשפץ את הבית ואתה מחפש ממש בימים אלו שיפוצניק שיכנס כמה שיותר מהר לעניינים בשביל לבצע את הפרויקט? אז רגע לפני שאתה מתחיל בקבלת הצעות מחיר מאלף ואחד קבלני שיפוצים או שיפוצניקים פרטיים, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה בצורה נכונה בהתאם לפרויקט אותו אתם מתכננים!

פירוט העבודה לפרטי פרטים

לפני שאתם עושים טלפון לקבלת הצעת מחיר, חשוב שהשיפוצניק ידע את כל הפרטים טרם הגעה לדירה לקבלת הצעת מחיר, שיחה ראשונית שמפרטת לפרטי פרטים את הפרויקט יכולה לתת גם לך וגם לנותן השירות את האומדן באיזה פרויקט מדובר.

שיפוצניק צובע דירה

 

הצעת מחיר – לא בטלפון

אחד מהדברים שהכי מעניינים בשיחה עם השיפוצניק זה המחיר ועלות העבודה, אז בואו נתחיל ונאמר שהצעות מחיר שמתקבלות בטלפון לרוב הם לא מקצועיות פרט למקרים ספציפיים ונקודתיים, ונסביר…

במידה ומדובר בשיפוץ כללי של הבית עם מספר חדרים, אמבטיה, מטבח וכדומה, אז סביר להניח שיש דברים נוספים הנדרשים בשיפוץ שרק בעל מקצוע מנוסה ומיומן יוכל לשים אליהם לב, לדוגמא: לפעמים קיר עם עובש לא מסתכם רק בשפכטל, תיקון וצבע, אלא יכול להשליך גם על כבלי חשמל או, צינורות אינסטלציה שנמצאים בקירות הבית, כך שעדיף גם בשבילך כמקבל השירות וגם לבעל העסק לתת את הצעת המחיר רק לאחר שמגיעים למקום ומבצעים בדיקה יסודית ומקיפה של העבודה הנדרשת.

מתי כן לקבל הצעת מחיר בטלפון? במידה ומדובר על מחיר כללי בעבור ריצוף פר מטר, החלפת ברז ביתי במקלחת, התקנת נקודת חשמל חדשה בסלון וכדומה.

איך לבחור בעל מקצוע לשיפוץ הבית

אין ספק בכלל שהבחירה בשיפוצניק או בעל מקצוע אחר לשם השוואה זה בחירה שיכולה לפעמים להיות מורכבת ומלאה כאבי ראש, כי הרי בסופו של דבר מה שלימדו אותנו מאז ומעולם שזול עולה ביוקר, וכאשר אנו משתמשים בחומרי גלם פשוטים כך תראה גם התוצאה הסופית ועמידות החומר, אז מה אנחנו עושים ? איך באמת נדע מי הוא בעל המקצוע הנכון והטוב בעבורנו ?!

אז ראשית כל חשוב מאוד שתבינו מול מי יש לכם עסק, אנו ממליצים בחום לבדוק ראשית כל את הימצאותו וקיומו של אתר אינטרנט או במינימום עמוד פייסבוק עסקי אשר יכול להעיד על כך שיש אבא ואמא מאחורי הפרויקט אותו תוציאו אוטוטו לאור, תחשבו על זה לרגע…שאתם קונים טלוויזיה חדשה ההתלבטות במרבית המקרים היא בחברה, כי כפי שכולנו יודעים יש הרבה טובים ויש גם כאלו שלא, ואנחנו מחפשים את אלו שיש להם אחראיות ושירות לקוחות שאפשר לפנות אליו במידה ויש לנו שאלה או נדרש טיפול נוסף בעבודה…ולכן, מומלץ מאוד שהבחירה בשיפוצניק תהיה ככה בדיוק.

תיק עבודות – בקשו לראות עבודות ופרוקיטים של אותו קבלן שיפוצים וכמובן בקשו לראות עבודות בתחום בו אתם מעוניינים לבצע את השיפוץ אצלכם בבית, לדוגמא: במידה ואתם זקוקים לעבודת גבס אצלכם בבית אז בקשו לראות עבודות גבס בהתאם ובהם השיפוצניקים מתמחים, כי אין טוב ממראה עיניים זכרו זאת!

ואם כבר דיברנו על מחיר אז…אין ספק ששוק קבלני השיפוצים והשיפוצניקים הפרטיים הוא שוק שאין בו אחידות מחירים אלא רק ממוצע מחירים שאותו אפשר למצוא ברחבי הרשת, אך חשוב לזכור שהמחיר מושפע מפרמטרים שונים, כגון: זמן עבודה, איכות חומרי הגלם ועוד…בדקו זאת בעת הצעת המחיר אותה אתם מקבלים בעבור הפרוייקט שלכם על מנת שתהיו בטוחים שהעבודה תהיה לשביעות רצונכם עם החומרים הכי טובים שיחזיקו לאורך שנים.

ושיהיה בהצלחה 🙂

ההמלצות באדיבות חברת VR Projects משפצים עם נשמה – קבלן שיפוצים

 

שיפוצים

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: