מבזקים

בוגר סיירת מטכ"ל מזהיר: "ארצנו תיפול ללא ירייה אחת"

תוכן עניינים

בכנס שנערך בירושלים, אמר צפריר רונן: "בחרדת קודש אני מדבר לציבור הזה. ארצנו תיפול ללא ירייה אחת. ארצנו תיפול בידי האוייב על ידי שינוי שמה בלבד"

רות קרייתי | י"ב בתמוז תש"פ | מוצ"ש 4 ביולי 2020 | מערכת ישראל ניוז

איש ההתיישבות, יוצא סיירת מטכ"ל צפריר רונן ז"ל ידע על מה הוא מדבר. בכנס שנערך בירושלים ירושלים בשנת 2007 הוא נאם לפני קהל רב על נפילתה של המדינה. צפריר רונן נפטר ביום בו החל מבצע עופרת יצוקה, בדצמבר 2008 מדום לב, אך השאיר לנו צוואה חשובה: שמרו על ארץ ישראל

בכנס שנערך בירושלים, אמר צפריר רונן: "בחרדת קודש אני מדבר לציבור הזה משני סיבות אני הולך לדבר על דבר אחד שאולי אף אחד לא שם לב אליה, אבל ארצנו תיפול ללא יריה אחת. ארצנו תיפול בידי האוייב על ידי שינוי שמה בלבד. ארצנו תיפול בבית דפוס שבו ידפיסו מפות שכתוב עליהם פלסטין. כך תיפול ארצנו.

צפריר רונן 1"מי שזוכר הקיסר אדריאנוס בשנת 135 לספירה החריב את יהודה, אבל הוא לא רק החריב את היהודים והגלה אותם הוא רצח חצי מיליון יהודים והחריב את ירושלים, הוא לא רק לקח את היהודים מיהודה, הוא לקח את יהודה מהיהודים. מישהו יודע איך הוא עשה את זה?במקום פרובינקה יהודאה הוא קרא לה פרובינקה פלסטינה. ולמה הוא עשה את זה? כי זה הדבר הנורא שמחכה לכל עם. ברגע שנלקחת ממנו זהות ארצו, שמה של ארצו, אין לו לאן לחזור. אבל אנחהו שמרנו את שמה של ארצנו בספר הספרים 2000 שנה.

"אם היה רב קם באיזו שהוא בית כנסת יום אחד ואומר חבר'ה באתי לוותר על ארץ ישראל, הוא לא היה נשאר רב שניה אחת. אבל פה יושבת ממשלה שלמה שהוקמה על ידי יהודים במדינתם הריבונית, בארצם ומהבוקר עד הערב, 40 שנה אומרת 'אני מחכה לטלפון'. פעם זה מחוסיין ופעם זה מערפאת 'קחו את ארצי ממני' וזאת האמת.

"כשהייתי ילד בן 12 פרצה מלחמת ששת הימים ואני לא אשכח שגדלתי בקיבוץ והמורות שלנו הסבירו לנו שהמפ"אייניקים, מה שהיום זה מפלגת העבודה, עושים דבר נורא ואיום. הם אמרו אחרי המלחמה, אשכול ודיין שהם מחכים לטלפון מחוסיין. ומה זה אומר טלפון מחוסיין? תרים טלפון ותגיד שאתה מוכן לדבר אילנו, קח את ארצנו. מה זה תוכנית אלון? לתת את ארצנו. חלק מארצנו, קצת מארצנו, קו כזה (קו בר לב) קו אחר, אבל לתת את ארצנו.

"תראו לי עוד עם אחד בעולם שמנהל משא ומתן על ארצו. תראו לי אמריקאים שמוכנים את פסל החירות תמורת איזה שלום עם בן לאדן, או את האי האחרון באלסקה. תראו לי את האנגלים שמוכנה לתת את כנסיית וסטמינסטר בשביל לעשות שלום עם האיסלאם.

"אנחנו צריכים פסיכולוג. אנחנו אמרנו בשיבת ציון אם אשכחך ירושלים תישכח ימיני. רבותי לא מחלקים את ירושלים – מוסרים את ירושלים.

"כשדיין אומר שמחכים לטלפון מחוסיין, מה העולם מבין? שזה לא שלנו חבר'ה אתם אומרים אם יהיה שלום, ניתן את ארצנו. זה מה שאתם אומרים. אם הערבים, ואצלי אין דבר כזה פלסטינים ותכף נגיע לזה, יהיו מוכנים לעשות איתנו שלום, בסגנון של ביבי זה יתנו – יקבלו, אתם יודעים מה זה? תנו לי קצת שקט יקבלו את ארצי. זה הסגנון. ככה אנחנו מדברים גם ליכוד, גם עבודה, רוב המפלגות.

"ואנחנו ניפול על בית דפוס שידפיס מפה ויש מפות כאלו. אתם יודעים מה מודפס על שילה, חברון וירושלים? פלסטין. איך עם מתנהג ככה? אם הן לא ילחמו אז שיקחו את ארצנו. חזרנו לישראל הקמנו את המדינה ואיבדנו את הזהות".

צפו בדבריו של צפריר רונן שנשמעים הייטב בסרטון זה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: