מבזקים

קונים מצבר שנפ ונהנים מהתוצאות

תוכן עניינים

לא נעים להחליף מצבר תקול, אך לפעמים פשוט אין ברירה. כעבור 3 או 4 שנים המצבר מסיים את תפקידו ויש צורך להחליפו באחר. פעמים רבות עולה השאלה איזו חברה מציעה את המצבר הטוב ביותר? בימינו קיימות חברות שונות המציעות מצברים באיכות גבוהה, כאשר הבולטת שבהן היא חברת שנפ. חשמלאי רכב מקצועיים אוהבים לעבוד עם מצברי שנפ ולהחליף אותם, בזכות יתרונות בלתי מבוטלים שכדאי להכיר מקרוב.

מדוע כדאי לקנות מצבר שנפ?

קניית מצבר שנפ היא אחת ההחלטות הנכונות ביותר שתעשו בנוגע למצבר שלכם, ויש לכך כמה סיבות:

  • קונים כחול-לבן – חברת שנפ היא חברה ישראלית שהוקמה על ידי ד"ר עמנואל שנפ, משה רוזנשטיין ואליעזר בסיוק ב-1951. בתחילת הדרך יוצרו המצברים באופן ידני, עד אשר הלכה החברה והשתכללה לחברה האיכותית שאנו מכירים היום. כך, כל מי שקונה מצברי שנפ, תורם למפעל ישראלי.
  • מתאימים למזג האוויר הישראלי – היות ששנפ היא חברה ישראלית, היא יודעת להתאים את המצברים שלה למזג האוויר החם השורר בישראל. כך שמצברים אלה יכולים לעמוד איתנים מול תנאי חום קיצוניים. כמו כן, לא כל הדרכים בארץ סלולות כמו שצריך, ולכן בשנפ דואגים למצברים איכותיים שיכולים לעמוד בפני טלטלות.
  • המכסה הכפול – למצברי שנפ יש מכסה מיוחד – מכסה כפול עמיד אשר מונע את בריחתה של החומצה והמים המזוקקים. מסיבה זו, אין צורך להחליף במצברי שנפ את המים המזוקקים לעתים קרובות כל כך.
  • מצבר אמין – ומעל לכל, מצבר שנפ הוא מצבר שלא יאכזב אתכם בדרכים. כי אצל חברת שנפ האיכות היא מעל לכול. כמו כן, מצבר איכותי אינו בהכרח מצבר יקר. באמצעות חיפוש אפקטיבי אפשר למצוא מצברים במחירי מבצע. כך שבפעם הבאה שהמצבר שלכם מאותת על סימני מצוקה, זכרו שאינכם צריכים להוציא הון תועפות על מצבר.

מצבר שנפ – לא רק לרכב

מטבע הדברים, הרכב הפרטי הוא אחד הדברים הראשונים שאנחנו חושבים עליהם כאשר אומרים לנו את המילה "מצבר". אבל המצבר אינו משמש רק לרכב. למעשה, גם האופנוע זקוק להחלפה של מצבר מדי תקופה. כל מי שיש לו אופנוע יודע עד כמה כלי הרכב הזה חשוב עבורו. הוא מסייע לרוכב להתגבר על הפקקים, מביא אותו במהירות למקום הרצוי וגם מעורר בו מעין אדרנלין זעיר במהלך הרכיבה. רבים מחפשים מצבר לאופנוע במחיר זול, וזה בהחלט מציאותי. כך למשל, מצבר לאופנוע של 9 אמפר יכול לעלות החל מ-380 שקלים, בעוד מצבר של 12 אמפר עולה החל מ-410 שקלים.

auto-mechanic-hands-using-wrench-repair-checking-car-engine-systems_101448-1128

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: