מבזקים

חימום תת רצפתי – שיטת החימום המתקדמת ביותר

תוכן עניינים

בשנים האחרונות אנו עדים לביקוש הגובר אודות חימום תת רצפתי הנחשב לשיטת החימום האידיאלית והמומלצת ביותר לחימום הבית. החום המופק מן הרצפה הנו בריא ואיכותי יותר בהשוואה לשאר שיטות החימום המוצעות כיום.

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים, מתבססת על הזרמתם של מים חמים בתוך מערכת צינורות סגורה אשר מותקנת מתחת לרצפת הבית. הזרמתם וסחרורם של המים מתבצעת באמצעות משאבת חום חיצונית המהווה גם למקור חימום המים.

את מערכת הצינורות ניתן להתקין מתחת למגוון סוגי מרצפות כמו למשל: שיש, פרקטים קרמיקה ועוד. חשוב להדגיש כי יש לתכנן מראש את התקנתה של המערכת כחלק משלבי בנייתו של הבית החדש או במהלך שיפוץ נרחב אשר יכלול גם את הרמת ריצוף הבית.

האם מערכת החימום חסכונית בחשמל?

שיטת חימום זו מבוססת על הזרמתם של מים חמים בשילובה של משאבת חום חיצונית, אשר אינה דורשת טמפרטורת מים גבוהה לטובת חימום חלל הבית. אנרגית החימום הנדרשת הנה הנמוכה ביותר בהשוואה לשיטות החימום האחרות ומהווה גורם ישיר לצמצום והוזלה בהוצאות החשמל.

בנוסף לכך, אנו ממליצים על התקנתם של רכיבי התרמוסטט בכל חדר או חלל בנפרד על מנת שתוכלו לשלוט ולכוון את רמת הטמפרטורה בהתאם להעדפה אישית.

מהם יתרונות השימוש בשיטה זו?

  • חימום אחיד – החום העולה כלפי מעלה מתפשט בכל רחבי הבית בצורה אחידה, טבעית ונעימה.
  • בריא יותר – בהשוואה לפתרונות החימום אחרים, חימום זה נחשב לבריא יותר וכזה שאינו מייבש את אוויר הבית או גורם לתחושת מחנק.
  • בטיחותית – מערכת החימום מונחת מתחת לרצפת הבית. אי לכך, לדיירי הבית אין כל אפשרות להיחשף אליה או לבוא במגע עמה.
  • אסתטיקה וחופש עיצוב – לאחר התקנתה של מערכת החימום, אין צורך בשמירת מקום עתידי או בהתקנתם של גופי חימום נוספים בתוך חלל הבית.
  • שליטה ובקרה – באמצעות רכיב התרמוסטט תוכלו לשלוט ולבקר אודות פעילותה של המערכת בכל זמן ומכל מקום.
  • אין כל חשש מנזילות – המים זורמים דרך מערכת צינורות סגורה, לכל אורכה של התקנת המערכת והצנרת בפרט מתבצעות בדיקות מקיפות בכדי להבטיח את שלמותה ופעילותה התקינה של המערכת.

לסיכום

חימום תת רצפתי נחשב למערכת החימום הנפוצה והנמכרת ביותר כיום. באמצעותה תוכלו להנות מפיזור חום טבעי, אחיד ונעים בכל רחבי הבית.

חברת ניו אנרג'י ישראל, הנה החברה הוותיקה והמובילה בכל הנוגע למערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים, עם מעל לכ-30 שנות ניסיון ומספר רב של פרויקטים מהמגזר הפרטי ועד המוסדי.

את התקנת המערכת יש לתכנן מראש כחלק משלבי בנייתו של הבית החדש, או במהלך שיפוץ מאסיבי הכולל גם את הרמת הריצוף.

IMG-20200331-WA0006

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: