מבזקים

על הפרק סדרה ישראלית חדשה: "כבודו" בהודו

תוכן עניינים

מיליארד הודים בכוננות: סדרת הדרמה הישראלית עטורת הפרסים, תעלה בגרסה הודית בימים הקרובים

אהרון קלפה | י"ז בסיוון תש"פ | יום שלישי 9 ביוני 2020 | מערכת ישראל ניוז

"כבודו" סדרת דרמה מתח מבית קודה תקשורת ממשיכה לכבוש את המסכים ברחבי העולם, ובימים הקרובים היא צפויה לעלות לראשונה לשידור, בגרסה הודית.

בימים אלו מופקת גם גרסה אמריקאית שלה עבור ערוץ showtime, כשלתפקיד הראשי לוהק השחקן בריאן קרנסטון המוכר כוולטר וייט בסדרת הפשע שובר שורות.

בארה"ב צפויה הסדרה לעלות לשידור בעוד מספר חודשים. יס סטודיו, בראשות דנה שטרן, במשא ומתן מתקדם להפקת הסדרה גם בטריטוריות רבות נוספות באירופה.

"כבודו", שודרה בישראל בעברית ב- YES בין השנים 2017-2019 למשך 2 עונות בכיכובו של יורם חטב, עם סוללה של שחקנים בהם לוסי אהריש, אילנית בן יעקב, אלמה דישי, ארז עובד, דני שטג, הישם סולימן, תום חגי וכוכבים רבים נוספים.

מיד עם עלייתה לשידור, זכתה לביקורות סוחפות וגם להכרה בינלאומית, עם זכייתה במקום הראשון (גרנד סלאם) בפסטיבל סירייס מנייה בצרפת, אחד הפסטיבלים חשובים ביותר לסדרות טלוויזיה.

הסדרה מספרת את סיפורו של שופט בבית משפט בבאר שבע, המנסה לסייע לבנו שהסתבך בתאונת פגע וברח ומצית תוך כדי מאבק מזוין ורווי דמים בין 2 משפחות הפשע הגדולות בדרום הארץ. "כבודו" נכתבה על ידי שלמה משיח, בבימויו של רוני ניניו והופקה על ידי קודה תקשורת.

כבודו. צילום מסך
כבודו. צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: